Biedronka otwiera 2905. sklep w Polsce i 145. w Warszawie

Biedronka w Galerii Młociny jest najnowocześniejszym sklepem sieci w stolicy, a zarazem jednym z największych – o powierzchni sali sprzedaży wynoszącej 850 mkw. Do dyspozycji klientów jest 5 kas. We wnętrzu znalazły się nowoczesne chłodziarki z drzwiami, pozwalającymi w pełni zachować ciąg chłodniczy produktów.

To zarazem pierwszy sklep sieci, w którym klienci mogą skorzystać z samoobsługowej krajalnicy do pieczywa. Jest to szósta placówka w Warszawie wyposażona w specjalne stoisko mięsno-wędliniarskie, oferujące szeroki wybór produktów tradycyjnych, które wzbogacają asortyment wędlin i mięs paczkowanych. Młocińska Biedronka powstała w formacie 2.0, który oznacza zoptymalizowane, bardziej przystępne dla klientów ustawienie produktów. W sklepie zostały wydzielone strefy z pieczywem, owocami i warzywami oraz kosmetykami. Oznaczone są też moduły z artykułami promocyjnymi.

Nowoczesny format 2.0

– Galeria Młociny to nowe miejsce na mapie Warszawy, w jej dynamicznie rozwijającej się dzielnicy Bielany. Dlatego jest tu Biedronka, w nowoczesnym, jeszcze bardziej przyjaznym klientom wydaniu. Jesteśmy przekonani, że lada oraz krajalnica będą cieszyć się ogromną popularnością – mówi Arnold Zyśk, menedżer ds. marketingu operacyjnego w Jeronimo Martins Polska.

– Nasza sieć jest zawsze blisko klientów i szanuje lokalną historię, dlatego przy projektowaniu nowego sklepu zaprosiliśmy do współpracy znanego historyka Warszawy i mieszkańca Bielan dra Jarosława Zielińskiego. Dzięki temu na jednej ze ścian sklepu, tuż obok strefy kas, klienci będą mogli podziwiać archiwalne zdjęcia Huty Warszawa i fotografie najważniejszych wydarzeń z jej historii – dodaje Arnold Zyśk z Jeronimo Martins Polska.

Biedronka ma 2905 sklepów w Polsce

Biedronka w warszawskiej Galerii Młociny czynna będzie od poniedziałku do czwartku w godz. 7:00–22:00, w piątki i soboty 7:00–23:00, a w niedziele handlowe 7:00–22:00. To 2905. sklep sieci Biedronka w Polsce i 145. w Warszawie.

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki – największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2,9 tys. sklepów zlokalizowanych w ponad 1,1 tys. miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1 tys. polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl