Dziś otwarcie Galerii Młociny w Warszawie

23 maja o godzinie 12.00 otwarte zostanie nowe centrum handlowo-rozrywkowe w stolicy. Galeria Młociny, której inwestorami są spółki EPP i Echo Investment powstała na warszawskich Bielanach, przy ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15.

225 tys. mkw. powierzchni całkowitej, 82 tys. mkw. powierzchni najmu, z czego 76 tys. mkw. przeznaczonych na handel oraz gastronomię, 6 tys. mkw. powierzchni biurowej, ponad 200 sklepów, w tym kilkadziesiąt lokali z jedzeniem, największe w Polsce, ponad siedmiometrowe witryny sklepowe, 10-ekranowy nowoczesny multipleks z komfortowymi, rozkładanymi fotelami, 200 mkw. parkiet i przestrzeń sceniczna, 2,5 tys. mkw. tarasu pełnego zieleni,  2 tys. miejsc parkingowych, 20 stanowisk do pracy w strefie co-workingowej – tak w liczbach prezentuje się Galeria Młociny.

Obiekt znajduje się tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Galeria Młociny ma powierzchnię 76 tys. mkw. GLA

Galeria Młociny jest pierwszym centrum handlowym w którym nowoczesna oferta modowa połączy się z jakościową oferta gastronomiczną znaną m.in. bywalcom warszawskiej Hali Koszyki. Nowa lokalizacja, za którą odpowiedzialny jest jeden z twórców tego ostatniego projektu, z pewnością przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom dobrego jedzenia. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały drugi poziom i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce.

– Dołożyliśmy wszelkich starań, aby Galeria Mlociny była ulubionym miejscem mieszkańców rozwijającej się Warszawy. Łączy w sobie zarówno piękną estetykę, wygodę zakupów, jak i niezrównaną ofertę gastronomiczną, a jej oferta dopasowana jest dla każdego, od rodzin z dziećmi, po pracowników biurowych. Jesteśmy też bardzo zadowoleni z powodu otwarcia pierwszego w dzielnicy multipleksu – mówi  Hadley Dean, prezes EPP.

Atrakcyjna strefa gastronomiczna o nazwie Spotkania i Dania usytuowana na poziomie +2, składająca się z 36 restauracji została podzielona na kilka stref: Halę Hutnik – nawiązującą do motywów fabrycznych sąsiadującej z galerią Huty Warszawa, Dechy – dedykowane osobom poszukującym rozrywki i Karuzelę stworzona z myślą o najmłodszych. Twórcy miejsca zaprojektowali jeszcze otwartą, pełną roślinności przestrzeń do wypoczynku na dachu. Połączony funkcjonalnie z pozostałymi strefami ogród, na którym zasadzono ponad 1 500 krzewów oraz drzew, da gościom możliwość podziwiania panoramy dzielnicy. Cała, mieszcząca kilkadziesiąt restauracji, knajpek i kawiarni strefa Spotkań i Dań, wypełni lukę na północno-zachodniej mapie Warszawy.

Na uwagę zasługuje również pierwsze na Bielanach kino 3D składające się z dziesięciu sal, a także mieszcząca się na dwóch kondygnacjach strefa fitness oraz kręgielnia. W Galerii Młociny znajdziemy również ponad 6 tys. mkw. powierzchni biurowej wynajętej przez firmę Inter Cars.

Modna aleja w bielańskiej galerii

Jednym z wyróżników najnowszego kompleksu handlowo-rozrywkowego w Warszawie jest Aleja Mody wzorowana na najlepszych przykładach znanych z pasaży handlowych. Ta część kompleksu, dzięki między innymi imponującym, wysokim na ponad 7,5-metra podwójnym witrynom (tzw. double shopfronts) kojarzyć się będzie z luksusowymi domami towarowymi z Paryża, Mediolanu czy Londynu. Poza zapewnieniem niespotykanej dotąd w obiektach handlowych możliwości ekspozycji nowych kolekcji i trendów, architekci zadbali również o widoczność witryn, które zobaczyć można z poziomu każdej kondygnacji.

– Otwarcie Galerii Młociny będzie ekscytujące i pełne debiutów. Po raz pierwszy w Polsce zostaną otwarte sklepy takich producentów jak Gagliardi, Sloggi, czy Mayoral. Poza markami modowymi, w strefie Spotkań i Dań, pojawią się też niespotykane dotąd w centrach handlowych marki gastronomiczne Sobremesa, Buenavista, czy Sushi Zushi. Ponadto, czekamy na ogłoszenie pojawienia się kolejnego najemcy, znanej i silnej europejskiej marki, która niewątpliwie będzie kolejnym powodem przyciągającym warszawiaków do tego miejsca. Zapraszamy serdecznie na Bielany już 23 maja! – mówi Nicklas Lindberg, prezes Echo Investment.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski i najem.

Projekt architektoniczny Galerii Młociny powstał w dwóch pracowniach – Kuryłowicz & Associates oraz Chapman Taylor. Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl