Pepco wkroczyło na kolejny rynek

Bułgaria dołączyła jako jedenasta do grona rynków, na których operuje Pepco. – 15 marca br. otworzyliśmy dwa sklepy w Plovdiv, a w przeciągu pół roku planujemy otwarcie piętnastu nowych – zapowiada Pepco.

Kolejnymi miastami na bułgarskiej mapie Pepco będą: Sofia, Varna, Ruse, Dobrich, Pazardjik i Burgas. Pepco przekonuje, że do końca 2021 roku przekroczy liczbę 70 sklepów zatrudniając ponad 500 osób.

– Wejście na nowy rynek zagraniczny zawsze związane jest z dużą ilością pracy dotyczącej zrekrutowania i zatrudnienia odpowiednio wyszkolonego zespołu pracowników, czy znalezienia interesujących lokalizacji. Nowe rynki zdobywamy własnymi siłami, ale współpracujemy również z partnerami lokalnymi – mówi dla Retalnet.pl Marcin Stańko, dyrektor operacyjny, członek zarządu Pepco

Samoobsługowe dyskonty

Sieć sprzedaży Pepco stale się powiększa o nowe lokalizacje. Sieć rozwijana jest w miastach liczących już od 8 tys. mieszkańców. Najdynamiczniejsza ekspansja jest realizowana w miejscowościach od 10 tys. do 100 tys. mieszkańców. Średnia powierzchnia sklepów sieci to ok. 450 mkw. Zgodnie ze strategią spółki sklepy Pepco zlokalizowane są w centrach miast, parkach handlowych i centrach handlowych.

Pepco to samoobsługowe sklepy dyskontowe oferujące optymalny asortyment w najniższych cenach. Sieć jest częścią południowoafrykańskiego holdingu Pepkor działającego w sektorze sprzedaży detalicznej od 1965 roku. Od 2014 roku Pepkor jest częścią Grupy Kapitałowej Steinhoff International Holding Limited (spółka notowana na Frankfurt Stock Exchange), która łącznie zatrudnia obecnie ponad 130 tys. osób w 12 tys. sklepach zlokalizowanych w 44 krajach. Grupa jest właścicielem ponad 40 marek handlowych takich jak: Conforama, POCO, KIKA, Poundland oraz Emmezeta.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl