Dwie marki wzmacniają ofertę spożywczą i usługową CH Bielawy

Toruńskie Centrum Handlowe Bielawy kontynuuje swój rozwój oferty spożywczej i usługowej. Tylko w maju do grona najemców dołączyły dwie popularne marki – lokalna piekarnia Bartkowscy oraz salon Kodano Optyk. Zarządcą obiektu jest Apsys Polska.

Apsys jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019 CEE Exhibition & Conference.

Maj przyniósł w Centrum Handlowym Bielawy znaczące nowości w tenant-mix. Pierwszą z nich jest otwarcie w obiekcie piekarni-cukierni Bartkowscy, która jest marką doskonale znaną od prawie 100 lat mieszkańcom Torunia. Piekarnia w połowie miesiąca otworzyła lokal o powierzchni blisko 59 mkw. W asortymencie toruńskiej piekarni rzemieślniczej, która w mieście i okolicach posiada 18 sklepów, klienci znajdą m.in. szeroki wybór pieczywa, a także wyrobów cukierniczych, ciast oraz słodkich bułek.

Pojawienie się nowego najemcy dopełni ofertę spożywczą toruńskiego centrum handlowego. Piekarnia dołączy do grona takich marek w tym segmencie jak cukiernia Sowa, Czas na Herbatę, a także lokali gastronomicznych jak KFC, Sajgon, Smak&Wag oraz stoisk: Pierniki Toruńskie oraz Smaki Podlasia. W Bielawach obecny jest także operator spożywczy Carrefour.

Jeszcze więcej usług w CH Bielawy

Zmiany nastąpią nie tylko w ofercie spożywczej. Druga połowa maja przyniosła z kolei otwarcie w centrum salonu Kodano Optyk. Popularna sieć salonów optycznych postanowiła otworzyć w Bielawach lokal o powierzchni prawie 74 mkw.

Firma zdecydowała się na tę inwestycję, mając na uwadze m.in. bardzo dobrą lokalizację Centrum Handlowego Bielawy. Salon w Bielawach będzie dysponował dużą przestrzenią oraz bardzo szerokim asortymentem markowych opraw okularowych takich jak Ray-Ban, Versace, Dolce&Gabbana, Loretto, Moretti oraz wiele innych. Oprócz tego, marka Kodano ma do zaoferowania produkty renomowanych firm, przeznaczone dla użytkowników soczewek kontaktowych. Można również skorzystać z kompleksowej usługi badania wzroku, wykonywanej przez wykwalifikowanych optometrystów.

Nowy najemca wzmocni obecną już w toruńskim centrum handlowym ofertę usług, na którą dziś składa się 18 innych marek, m.in.  Pralnia 5aSec, Poczta Polska, Nikon, NC+, Euro Bank, eSmoking World, kwiaciarnia Green Place oraz biuro podróży Sun Way Travel. Kodano Optyk uzupełni również segment zdrowia i urody Centrum Bielawy liczący obecnie 13 sklepów, m.in. salon optyczny Vision Express, drogerię Rossmann oraz Douglas, Ziaja, Inglot, Euro Apteka, Avon, Mama i Ja, Semilac, stoisko z perfumami Tanellis, Kosmetyki Naturalne oraz dwa stoiska z kosmetykami.

Bielawy dbają o rodziny

Nowi najemcy z segmentu spożywczego oraz usług jeszcze bardziej umocnią wizerunek Centrum Handlowego Bielawy jako obiektu rodzinnego, który jest miejscem codziennych zakupów oraz stawia na równowagę w ofercie.

Już niebawem do oferty toruńskiego obiektu dołączą nowi najemcy segmentu fashion, planowane jest m.in. otwarcie salonu polskiej marki Big Star, która w Toruniu wynajęła niemal 170  mkw. oraz sklepu z modą dla kobiet Queen, którego lokal liczyć będzie ponad 180 mkw.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl