Dynamiczny rozwój sieci Subway

Tylko w maju sieć marki Subway urosła o kilka nowych lokali. Właśnie otwarto 2 nowe placówki na stacjach paliw Lotos – w Gdańsku oraz w Pruszkowie. Kolejny nowy lokal ruszył 23 maja w Galerii Młociny. Jeszcze w tym roku do tego grona dołączą kolejne.

Otwarty w Pruszkowie Subway jest trzydziestą restauracją działającą przy stacji Lotos i tym samy sieć stacji paliw Lotos jest największym franczyzobiorcą marki Subway  na rynku.

Lotos konsekwentnie rozszerza współpracę z siecią restauracji Subway. Koncern zarządza obecnie 30 restauracjami. Ponad jedna trzecia z nich funkcjonuje przy autostradach i drogach ekspresowych. Bary sandwiczowe są obecne przy autostradzie A1, A2, A4, a także przy drodze S8 i S7. Współpraca rozwijana jest wszędzie tam, gdzie istnieje potencjał do urozmaicenia stacyjnego menu.

Kolejne planowane otwarcia zostały zaplanowane w Gdańsku, Wrocławiu oraz w ramach obiektów zlokalizowanych przy trasach szybkiego ruchu –  autostradzie A4 (MOP Wysoka), drodze S3 (MOP Sitno) oraz przy autostradzie A6 z Polski do Niemiec (MOP Kołbaskowo).

W obszarze pozapaliwowym Lotos kładzie szczególny nacisk na rozwój oferty gastronomicznej Cafe Punkt. Sukcesywnie wprowadza nowe produkty na stacjach własnych oraz rozszerza menu na nowych stacjach franczyzowych. Wraz z początkiem maja, na zmodernizowanej stacji w Redzie, uruchomiono sprzedaż kanapek i przekąsek przygotowywanych na miejscu w autorskim koncepcie „Stacja Smaku”.

Ponad 130 lokali Subway w Polsce

Na pierwszą połowę 2019 r. Subway zaplanował otwarcia kilkunastu punktów restauracyjnych. W lutym ruszyły lokale w Ostrołęce, Giżycku oraz Stalowej Woli. W marcu – przy drodze S7 i w Gdańsku, w kwietniu w Pruszczu Gdańskim, Wrocławiu i przy autostradzie A4.

Poza tymi punktami Subway rozwija się także w centrach handlowych i lokalizacjach przyulicznych. W centrach handlowych wybiera lokalizacje w strefie food court. Lokale wówczas mają ok. 40-50 mkw. powierzchni.

Subway to amerykańska sieć tzw. restauracji szybkiej obsługi. Obecnie to największa na świecie sieć pod względem liczby lokali, globalnie posiada ponad 44,5 tys. restauracji w 110 państwach, z czego w Polsce działa ponad 130 restauracji. Właścicielem marki jest Subway International BV.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl