Ruszyła perfumeria Sephora w Galerii Młociny

Wraz ze startem nowej, imponującej galerii na mapie Warszawy, ruszyła kolejna perfumeria Sephora – pełna gorących marek, produktów i usług. Na wszystkich odwiedzających Sephora Młociny jeszcze do 26 maja czeka mnóstwo niespodzianek. Obecnie w ramach sieci Sephora działają 93. perfumerie w Polsce.

Sephora w Galerii Młociny to kolejna perfumeria w nowym koncepcie sieci, który powstał między innymi w efekcie konsultacji z młodymi konsumentami. Nowy koncept perfumerii Sephora eksponuje szczególnie strefę usług obejmującą m.in. Sephora Make Up Bar, Brow Bar Benefit oraz konsultacje pielęgnacyjne. Wszystkie usługi skoncentrowane są w centralnie ulokowanej strefie Beauty Hub. Salon Sephora w Galerii Młociny ma 240 mkw.

Nowa perfumeria Sephora ma powierzchnię 240 mkw.

Na klientów Sephora Galeria Młociny czeka 200 marek pielęgnacyjnych, zapachowych i makijażowych. Wśród tych gorące premiery ostatnich miesięcy, takie jak Fresh Beauty, Pixi, Fenty Beauty by Rihanna czy kultowa Anastasia Beverly Hills. Nowootwarta Sephora zaprasza klientów do testowania i odkrywania nowości  kosmetycznych poprzez usługi i konsultacje – z okazji otwarcia na odwiedzających przez 4 dni czeka sztab ekspertów znanych marek. Z bezpłatnych, ekspresowych usług makijażowych można skorzystać bez zapisów do 26 maja, w godzinach od 12.00 do 20.00.

W maju mamy dwie okazje do świętowania w Sephora – oczywiście Dzień Mamy, oraz wielkie otwarcie naszej perfumerii w Galerii Młociny. Z tej okazji przygotowaliśmy moc atrakcji, nie tylko dla mam: pokazy taneczne, bezpłatne konsultacje z ekspertami marek, a także wyjątkowe oferty i prezenty do zakupów. Zapraszamy! – mówi Jarosław Sroczyński, dyrektor handlowy Sephora Polska.

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton

Sephora to najbardziej innowacyjne i inspirujące perfumerie w Polsce. Firma, będąca obecnie największą siecią perfumerii na świecie, z ponad 2 tys. punktami sprzedaży w 33 krajach, powstała w 1969 roku we Francji. Od 1999 roku jest obecna na polskim rynku, na którym posiada 93 perfumerie w największych miastach, a także sklep internetowy www.sephora.pl. Sephora, rozpoznawalna wszędzie po eleganckim wnętrzu swoich sklepów oraz charakterystycznych czarno-białych paskach, oferuje niezwykle szeroką gamę kosmetyków – perfum, produktów do makijażu oraz pielęgnacji, w sumie kilkanaście tysięcy różnych produktów.

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs. Wśród win i alkoholi do grupy należą np. Moët & Chandon czy Hennessy, zaś w kategorii zegarków i biżuterii – TAG Heuer, Zenith, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited. Dzięki przynależności do grupy LVMH, Sephora współtworzy i dekoduje nowe trendy w świecie urody i mody.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl