200 mkw. dla sieci Lavard. Sieć umacnia swoją pozycję w stolicy

Lavard Galeria Młociny

W gronie najemców nowo otwartej Galerii Młociny znalazł się Lavard – polska sieć oferująca elegancką odzież damską i męską. Duobrandowy salon marki zajmuje lokal o wielkości około 200 mkw. na drugim piętrze obiektu w sąsiedztwie innych brandów z tego samego segmentu.

– W ostatnim czasie dużo się u nas dzieje. Intensywnie rozwijamy sieć sprzedaży salonów Lavard po to, by być jak najbliżej naszych klientów. Warszawa jest istotnym rynkiem dla naszej marki, dlatego tym bardziej cieszy nas, że mogliśmy otworzyć tu kolejny nasz salon – mówi dla Retailnet.pl Jolanta Jasionowska-Kasiak z JK Consulting, pełnomocnik marki Lavard.

Lavard Galeria Młociny

Najnowszy salon Lavard zajmuje powierzchnię około 200 mkw i został urządzony w najwyższym standardzie. Lavard w Galerii Młociny to nowoczesny, przestrzenny i elegancki design wzbogacony ponadczasowymi kolorami. – Zależało nam na tym, by stworzyć eleganckie wnętrze, które będzie odpowiedzią na potrzeby nowoczesnych i świadomych klientów. Miejsce, w którym w przyjaznej atmosferze będzie można zapoznać się z całą ofertą naszej marki – mówi dla Retailnet.pl Izabela Gemmell, Dyrektor ds. Sprzedaży w Lavard. O ekspozycję wizualną salonu zadbał także Łukasz Kuleta, Visual Merchandiser Regionalny marki.

Galeria Młociny to blisko 85 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni z której ponad 6 tys. mkw. przeznaczonych jest na przestrzeń restauracyjną i rozrywkową. W obiekcie znajduje się ponad 200 sklepów, w tym kilkadziesiąt lokali z jedzeniem, największe w Polsce, ponad siedmiometrowe witryny sklepowe, tys. miejsc parkingowych, 20 stanowisk do pracy w strefie co-workingowej.

Ponad 90 salonów

Sieć sprzedaży Lavard obejmuje około 90 salonów firmowych, 16 franczyzowych oraz 200 sklepów multibrandowych. Marka prężnie rozwija się nie tylko w Polsce, ale także we Włoszech, Francji, Niemczech, Grecji, Czechach, na Słowacji, Litwie, Rosji oraz Ukrainie. Zgodnie ze strategią salony Lavard otwierane są w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców. Optymalna powierzchnia pod sklep duobrandowy (Lavard Men i Lavard Woman) to nawet 200 mkw., a pod monobrandowy (Lavard Men) ok. 150 mkw.

Za marką Lavard stoi wielopokoleniowe doświadczenie krawieckie. To nowoczesny brand oferujący wzornictwo na światowym poziomie: szeroki wybór odzieży klasycznej i eleganckiej, zarówno dla mężczyzn jak i kobiet. Marka tworzy swoje kolekcje w oparciu o włoskie tkaniny oraz światowe trendy. Główna siedziba firmy zlokalizowana jest w Starem Bystrem.

Lavard Galeria Młociny

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl