RTV Euro AGD prezentuje nowy koncept sklepu

Nowoczesny salon RTV Euro AGD na Młocinach, który został uruchomiony 23 maja, jest pierwszym sklepem sieci, w którym zastosowano nową aranżację przestrzeni, nowy sposób komunikacji i interakcji z klientem. Salon ma 1070 mkw. powierzchni handlowej.

– Rozwój technologii informatycznych, zmiany demograficzne i społeczne powodują, że handel przechodzi dynamiczną transformację. Klienci są świadomi, wyedukowani, potrzebują wsparcia doradcy, który będzie ekspertem technologicznym, a jednocześnie oczekują wygody podczas zakupów – mówi Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV Euro AGD. – W naszym nowym salonie stawiamy na szybką i sprawną obsługę, a także na efektywną komunikację z klientem. Takie rozwiązania są zgodne ze światowymi trendami, a przede wszystkim z potrzebami wyrażanymi przez klientów.

Doradcy w sklepie Euro w Galerii Młociny będą wyposażeni w tablety, aby w każdym miejscu sklepu móc wspólnie z klientem wybrać produkt, który będzie dla niego najodpowiedniejszy i przedyskutować alternatywne możliwości spośród szerokiego, dostępnego portfolio. Dodatkowo będą dysponować bezprzewodowym systemem łączności, pozwalającym na jeszcze efektywniejszą obsługę klienta.

– Zależało nam na stworzeniu miejsca, które będzie się różnić od innych sklepów z elektroniką, w którym najnowocześniejsze produkty technologiczne będą miały odpowiednią oprawę – dodał Grzegorz Wachowicz. – Postawiliśmy zatem na klarowne, czyste wnętrze i surową, loftową stylistykę.

Marka od lat działa zgodnie ze strategią omnichannel, dlatego w nowym sklepie wprowadzono także ułatwienia dla klientów sklepu online.

– Obecnie rozróżnienie na online i offline staje się anachroniczne. Klienci chcą mieć szybki dostęp do swoich zakupów i możliwość odebrania produktów, które zamówili za pomocą funkcji click & collect lub zakupili w naszym sklepie internetowym – podkreśla przedstawiciel RTV Euro AGD. – Z tego względu wydzieliliśmy strefę obsługi klienta, w której można opłacić zamówienia online i odebrać towar. To z pewnością zapewni klientom jeszcze większy komfort i przyspieszy zakupy.

W sklepie wprowadzono także ekrany digital signage, na których emitowane są dynamiczne treści wysokiej jakości, pokazujące ofertę oraz nowości produktowe w kontekście life-style’owym.

– Za pomocą nowoczesnych ekranów nie tylko możemy komunikować klientom nasze akcje promocyjne i bieżące kampanie, ale tworzymy także klimat i oprawę wnętrza – podsumowuje Dyrektor ds. Handlu i Marketingu. – Takie rozwiązania stosowane są głównie w branży modowej, a Euro będzie promować za ich pośrednictwem elektronikę użytkową. To oczywiście narzuca pewien kontekst i nowy, obrazowy sposób prezentowania treści.

Nowy projekt salonów RTV Euro AGD

Przestrzeń salonu została zaprojektowana z myślą o komforcie klientów i możliwościach ekspozycyjnych – meble są niższe, alejki między poszczególnymi ekspozytorami szersze, podział na grupy produktowe – bardziej intuicyjny.

Kategorią rozwijającą się ostatnio bardzo dynamicznie jest gaming, dlatego w salonie na Młocinach znalazła się oddzielna ekspozycja foteli dla graczy, konsol oraz akcesoriów VR.

– Gamerzy to bardzo wymagająca grupa klientów, doskonale znają najnowsze technologie i poszukują konkretnych rozwiązań, kompatybilnych ze sprzętem, którym już dysponują – mówi Kamil Szczęsny, Kierownik Działu Handlowego w RTV Euro AGD. – Mamy szeroką ofertę dla tej grupy odbiorców, dlatego zależy nam na właściwym pokazaniu jej nie tylko w sklepie internetowym, ale i w naszych sklepach stacjonarnych.

Salon w Galerii Młociny to 279. sklep stacjonarny RTV Euro AGD, które dysponuje siecią placówek w całej Polsce oraz sklepem internetowym www.euro.com.pl. Prowadzi także sprzedaż przez telefon.

RTV Euro AGD jest ogólnopolską wyspecjalizowaną siecią detaliczną, oferującą nowoczesny sprzęt elektroniczny oraz artykuły gospodarstwa domowego. Dostarcza klientom szeroki wybór wysokiej jakości produktów znanych marek, oferując także profesjonalne doradztwo technologiczne oraz szereg usług dodatkowych, ułatwiających klientom zakupy, takich jak dostawa, montaż w domu klienta, przejrzysty proces finansowania ratalnego. RTV Euro AGD dysponuje siecią 279 sklepów stacjonarnych w 177 miastach Polski i sklepem internetowym https://www.euro.com.pl/, oferuje także możliwość zakupów przez telefon.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl