Cyfrowe ekrany, dział produktów spożywczych – tak wygląda nowy koncept sklepu Duka

Skandynawski design w nowej odsłonie salonu Duka w Galerii Młociny. Nowoczesna aranżacja przestrzeni powstała we współpracy z gdańskim studiem architektonicznym 1:1. Nowa formuła oparta jest na dużej powierzchni sklepu, co umożliwia większe możliwości ekspozycyjne. Miłe doświadczenia budują inspiracje, wyświetlane na ekranach digitalowych, które znajdują się na witrynie i za kasami. Oferta została wzbogacona szerokim asortymentem renomowanym marek o skandynawskich korzeniach.

Marka Duka nie zwalnia tempa i zapowiada kolejne reotwarcia sklepów w zaprezentowanym koncepcie. Zwieńczeniem działań będą huczne obchody setnego jubileuszu, które odbędą się już w przyszłym roku.

Salon Duka ma powierzchnię 400 mkw.

Galeria Młociny jest największym obiektem handlowo – rozrywkowym w Warszawie. Sklep Duka mieści się na parterze, w centralnej części galerii, niedaleko głównego wejścia. Do wejścia zachęcają dwie duże witryny – oddane kulturze stołu i kulturze kuchni – czyli specjalizacja marki Duka . Ogromne wrażenie robi powierzchnia sklepu – lokal liczy aż 400 mkw. Dzięki temu tworzy się swobodna przestrzeń zachęcająca klientów do odwiedzenia sklepu. Marka Duka konsekwentnie promując skandynawski design, w najnowszym sklepie stawia na minimalizm i zachwycającą prostotę wnętrz.

Polacy cenią markę Duka za wzornictwo, jakość i funkcjonalność. Marka Duka A od wielu lat przyciąga fanów sztuki kulinarnej oraz dobrego designu. Produkty Duka powstają w zgodzie z najnowszymi trendami i naturą, nawiązując jednocześnie do tradycyjnego skandynawskiego stylu. Obok stałej oferty Duka z mnóstwem lubianych i eleganckich produktów, jej projektanci potrafią zaskakiwać niebanalnymi kolekcjami sezonowymi. Wyróżnikiem sklepu w Galerii Młociny jest poszerzony, bogatszy asortyment marki. Na klientów czeka wiele marek, m.in. SMEG, KitchenAid, bodum, koziol, Joseph Joseph, MEPAL czy Dreamfarm. Nowością jest również duży dział Duka Food z ofertą Lie Gourmet, Nicolas Vahe i Malmö Chokladfabrik. Produkty tych marek to gwarancja dobrego smaku i skandynawskiej klasyki na talerzu. Na szczególną uwagę zasługuje Lie Gourmet, czyli naturalna żywność skomponowana na bazie najwyższej jakości składników, bez dodatku konserwantów. Jest naprawdę smacznie!

W sklepie odnajdziemy elementy bliskości przyrody, takie jak delikatnie wkomponowana roślinność czy naturalne drewniane elementy. Dzięki muzyce z dźwiękami natury i specjalnie dobranej kompozycji zapachowej, klienci wchodzą do skandynawskiego świata. W centralnym punkcie znajduje się charakterystyczna szklarnia, inspiracją do jej powstania były lokalne produkcje, szeroko promowane w nowej ofercie. Sklep wyróżnia się trzema wiodącymi kolorami: minimalistyczną czernią, surową szarością oraz świeżym zielonym odcieniem. Odcień czerwieni nawiązuje do typowej skandynawskiej barwy „falu red”, która jest charakterystyczna dla tradycyjnego szwedzkiego budownictwa. Minimalistyczny efekt podkreślany jest przez innowacyjne rozwiązanie jakim są duże ekrany multimedialne wyświetlające filmy promujące skandynawskie korzenie oraz filozofię „kitchen life”.

Szwedzka marka Duka 

W 1920 roku, w szwedzkim mieście Linköping, Hjalmar Blomkvist zapoczątkował historie marki Duka. Jego sklep ze szkłem, porcelaną i naczyniami kuchennymi odniósł sukces w Skandynawii.  Minęło sto lat, a w ofercie Duka nadaj znajdują się produkty zaprojektowane w tamtych czasach. W Duka codziennie dokładamy starań, aby nasze produkty odpowiadały oczekiwaniom klientów w zakresie jakości i wyjątkowego wzornictwa. Wszystko w zgodzie z ideą „Kitchen life”, która jest wizytówką i jednocześnie zobowiązaniem marki Duka. Gdyż serce Duka najmocniej bije w kuchni, bo to przecież kuchnia jest sercem każdego domu. Tutaj nie tylko jemy i przygotowujemy posiłki, ale także odpoczywamy, śmiejemy się czy wzruszamy.

Duka to obecnie sieć ponad 70 sklepów zlokalizowanych w największych centrach handlowych w Polsce i na świecie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl