Guess wzmacnia ofertę Galerii Jurajskiej

Kluczowy dla Galerii Jurajskiej segment modowy oferty wzbogacił się o kolejną zagraniczną markę. Swój salon w centrum handlowym otworzyła właśnie marka Guess.

Galeria Jurajska poszerza swoją ofertę w segmencie modowym. Nowym najemcą centrum handlowego została właśnie marka Guess. To już 65 sklep z ubraniami w tym obiekcie, a także kolejny interesujący punkt w całej ofercie „fashion” częstochowskiej galerii.

– Szeroko pojęta moda zajmuje już 58 proc. GLA centrum. Na ofertę składają się zarówno topowe polskie marki, jak również znane zagraniczne brandy.  Stale także pracujemy nad rozwojem tego segmentu wprowadzając zarówno nowych najemców, jak również tworząc obecnym warunki do rozwoju – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

Jurajska wzmacnia portfolio marek

Tylko w ciągu ostatniego roku aż 22 najemców segmentu modowego zdecydowało się na powiększenie lokalu, relokację lub modernizację wśród nich m.in. Cropp, House i Sinsay. Centrum wzbogaciło się także o 3 dodatkowe marki modowe, w tym m.in. Jack&Jones i Puccini . Teraz do tego grona dołącza także Guess.

Amerykański brand, dla którego będzie to pierwszy salon w Częstochowie, zajął powierzchnię 275 m kw. W nowym sklepie można znaleźć szeroki wybór ubrań i obuwia dla kobiet i mężczyzn, a także akcesoria m.in. torebki, biżuterię, zegarki i okulary.

– To już 25 zagraniczna marka modowa, która nam zaufała. Guess wzmacnia przede wszystkim naszą ofertę odzieżową, a także ofertę marek z wyższej półki, które już są dostępne w naszym centrum. To także kolejne miejsce, w którym klienci znajdą szeroki wybór akcesoriów – mówi Borecka – Suda.

I faktycznie, oferta modowa Galerii Jurajskiej staje się coraz atrakcyjniejsza, ale także coraz bardziej urozmaicona, zarówno pod względem marek, jak i konceptów.

– W centrum można znaleźć dziś  m.in. kompletną ofertę polskich i zagranicznych sieci, z markami Inditex, LPP i H&M na czele. Jednocześnie rozwijamy także w centrum ofertę premium, na którą składają się nieco droższe brandy i marki z wyższej półki, chociażby TruTrussardi i teraz także Guess – mówi Borecka-Suda. – Tworzymy tym samym nowoczesną, wielkomiejską ofertę fashion, która zaspokaja różne potrzeby zakupowe klienta na lokalnym rynku i która dopasowana jest do różnych portfeli. Sprawia to, że dla mieszańców kilkunastu okolicznych miast jesteśmy dziś destynacja nr 1 na zakupy modowe  – dodaje.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl