Aplikacja mobilna Żabki najpopularniejszą aplikacją w Polsce  

W ciągu 2 miesięcy od udostępnienia pilotażowej wersji, aplikacja sieci Żabka o nazwie żappka znalazła się wśród najczęściej pobieranych, bezpłatnych aplikacji w Polsce. Od końca maja br. aplikacja jest szeroko dostępna dla klientów i zyskuje nowe funkcjonalności – oferuje klientom m.in. promocje, które zmieniają się co 2 godziny oraz oferty indywidualnie dobierane dla użytkownika przez sztuczną inteligencję.

– Z satysfakcją patrzymy na rozwój naszej aplikacji, której pierwsza wersja została pozytywnie odebrana przez klientów. Od momentu udostępniania jej użytkownikom smartfonów, została pobrana ponad kilkaset tysięcy razy, przy czym największy przyrost nastąpił w ciągu ostatnich dni. Żappka jest obecnie w czołówce najchętniej pobieranych aplikacji w Polsce. Dodam, że to dopiero początek naszych możliwości i z pewnością pozytywnie zaskoczymy klientów zarówno nowymi funkcjonalnościami, jak i akcjami marketingowymi – mówi Tomasz Blicharski, Wiceprezes ds. Finansowych i Rozwoju sieci Żabka.

Nowością w aplikacji żappka są m.in. indywidualne, zmieniające się kilkukrotnie w ciągu dnia, atrakcyjne promocje na ulubione produkty. Po upłynięciu dwóch godzin, promocje zmieniane są na zupełnie nowe. Kolejnym dodatkiem jest sekcja w aplikacji z produktami, które co 24 godziny są indywidualnie dopasowywane do użytkownika przez sztuczną inteligencję. W ich przypadku klient otrzymuje jednoczesną gwarancję najlepszej ceny.

Dodatkową korzyścią dla użytkowników, znaną już z pierwszej odsłony aplikacji jest program lojalnościowy – robiąc zakupy przy użyciu aplikacji konsumenci zbierają specjalne punkty – żappsy. Każda wydana w Żabce złotówka jest premiowana, a zebrane żappsy można wymienić na ulubione produkty z oferty Żabki, odbierane bezpośrednio w sklepie – w tym asortyment Żabka Café, popularne napoje czy słodycze.

Blisko 5,6 tys. placówek Żabki

Za interfejs aplikacji odpowiada firma Ueno, która projektuje intuicyjne i przyjazne rozwiązania cyfrowe z międzynarodowym doświadczeniem projektów aplikacji m.in. Ubera. Partnerem Żabki przy projekcie są także firmy: Synerise tworząca biznesowe rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji i marketing automation oraz Future Mind, warszawska spółka zajmująca się rozwojem aplikacji mobilnych i transformacją cyfrową.

By klienci mieli jeszcze większą świadomość profitów, jakie daje korzystanie z aplikacji, sieć szkoli swoich franczyzobiorców, a oni swoich sprzedawców, w tym zakresie oraz dokłada starań, aby w sklepach widoczne były informacje na temat żappki. Regulamin żappki dostępny jest w aplikacji w zakładce „Ustawienia”, w punkcie „Zasady świadczenia usług”. Aplikacja jest dostępna bezpłatnie w Google Play dla użytkowników systemu Android oraz w App Store dla urządzeń działających z system iOS.

Firma Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej blisko 5,6 tys. placówek prowadzonych przez niemal 4000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez 2 miliony klientów a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W nowym formacie, wzbogaconym o szeroki wachlarz usług dodatkowych, funkcjonuje już blisko 3,7 tys. sklepów. Nasz biznes rozwijamy odpowiedzialnie. Do filarów CSR Spółki należą: dbałość o środowisko naturalne, odpowiedzialna sprzedaż żywności, rozwój osobisty i edukacja, wsparcie lokalnych społeczności, a także dbałość o zdrowie i aktywny styl życia.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl