Food court w Galerii Twierdza w nowym wydaniu

Restauracje w strefie gastronomicznej Galerii Twierdza w Zamościu przeszły gruntowną modernizację. Oznacza to, że obecnie centrum handlowe szczyci się ofertą restauracyjną w nowoczesnym wydaniu, z przyjazną estetyką wnętrza. W pięciu wyremontowanych lokalach  klienci mogą kosztować tradycyjnych dań kuchni polskiej, włoskiej, tureckiej i azjatyckiej.

Wśród odnowionych lokali znajduje się serwujący domowe posiłki w samoobsługowym systemie sprzedaży na wagę Smak Bar (154 mkw.), włoska Ristorante Tricolore (118 mkw.), gdzie na gości czeka oryginalna kuchnia oparta na lokalnych produktach i recepturach, specjalizujący się w oryginalnych kebabach i smacznych daniach obiadowych Suezkebab (143 mkw.) oraz pierwsze azjatyckie bistro w Zamościu, w którym można do woli delektować się egzotycznymi potrawami z kuchni tego kontynentu – Azja Wok (66 mkw.). Dodatkowo w food courcie mieści się kawiarnia Jutrzenka (100 mkw.), w której oprócz wyśmienitej świeżo parzonej kawy dla gości przygotowano smaczny wybór ciast oraz deserów.

– Dla wielu naszych gości posiłek w galerii stanowi oczekiwany element dnia czy wyjścia na zakupy i liczę na to, że wyremontowane restauracje jeszcze bardziej przypadną im do gustu. Nowy wystrój i przytulna atmosfera zachęcają do miłego spędzania czasu z bliskimi. Ponadto, nasi goście mogą liczyć na zróżnicowaną ofertę gastronomiczną, obejmującą nie tylko tradycyjne polskie potrawy, ale też bardziej egzotyczne dania, z różnych miejsc świata – mówi Joanna Wyrostek, dyrektor Galerii Twierdza w Zamościu.

Nowa strefa gastronomiczna w Galerii Twierdza

Strefa gastronomiczna w galerii stanowi idealne miejsce na śniadanie przed pracą, lunch z przyjaciółmi czy też obiad lub kolację. Dostępna tam przestrzeń i oferta dopasowane są także pod zorganizowanie wyjścia w szerszym gronie w trakcie całego tygodnia.

Przy strefie restauracyjnej znajduje się nowoczesna strefa zabaw dla dzieci Kids Play. Przestrzeń otoczoną drewnianą zabudową z oryginalnymi otworami wypełniono kolorowymi pufami. Wyposażono ją w cztery dotykowe ekrany ze specjalnym edukacyjnym oprogramowaniem i stolik z poziomym ekranem dotykowym, który zawiera popularne gry logiczne. Na klientów Galerii z dziećmi czekają też dodatkowe udogodnienia: wygodny pokój rodzica do karmienia i przewijania niemowląt oraz specjalne wózki – samochodziki.

W Galerii, uruchomiono trzy helpomaty z artykułami higienicznymi pierwszej potrzeby. Można w niej bez obaw zrobić zakupy ze swoim psem, ponieważ specjalnie z myślą o pupilach przy wejściach ustawiono poidełka z wodą. Dla miłośników dwóch kółek przygotowano z kolei parking dla rowerów i samoobsługową stację do ich naprawy.

Należąca do EPP zamojska Galeria Twierdza, największe centrum handlowe w mieście i jedyne centrum modowe w regionie, dysponuje blisko 24 tys. mkw. powierzchni handlowej. Rodzinne centrum z komponentem rozrywkowym posiada ponad 90 sklepów popularnych marek w tym H&M, C&A, Reserved, New Yorker, Deichmann, CCC, Douglas, Smyk, 5.10.15, Empik, Martes Sport, Rossmann, Monnari, home&you i wiele innych. Ponadto, wyróżnia się największym w regionie sklepem z elektroniką Media Markt, a jego klienci mogą korzystać z marketu spożywczego InterMarche. Dla gości Galerii przygotowano parking naziemny na 850 miejsc.

O EPP

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem wielkości posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Spółka działa według formuły REIT, a jej portfel obejmuje 20 obiektów handlowych oraz sześć biurowych o łącznej powierzchni wynoszącej ponad 920 tys. mkw., a także jeden obiekt wielofunkcyjny w realizacji. Projekty EPP zlokalizowane są            w najbardziej atrakcyjnych dla handlu miastach w Polsce. Celem EPP jest budowanie wartości dla akcjonariuszy i zapewnianie konsumentom pozytywnych doświadczeń zakupowych. Spółka notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) i Luksemburgu (Euro MTF).

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl