Zarząd Galerii Północnej zadowolony z obrotów i odwiedzalności

Ostatnie miesiące były bardzo udane dla warszawskiej Galerii Północnej – informuje zarząd obiektu. Nowe inwestycje, kolejni najemcy oraz szeroka oferta rozrywkowa sprawiły, że liczba odwiedzających centrum handlowe znacznie wzrosła. W ciągu ostatnich czterech miesięcy galerię odwiedziły prawie 3 miliony osób. W porównaniu do ubiegłego roku znacznie wzrosły także obroty – o 32 proc.

Po upływie prawie dwóch lat od otwarcia Galerii Północnej nadal przybywa odwiedzających. Znacząco rośnie też udział lojalnych klientów, czyli takich, dla których Galeria Północna jest najczęściej odwiedzanym centrum handlowym. Stanowią oni 64 proc. wszystkich osób odwiedzających galerię – jest to 27 proc. więcej w stosunku do roku poprzedniego. Na wzrost współczynnika odwiedzalności niewątpliwie wpływa fakt, że Galeria Północna wciąż przyciąga nowych najemców i wzbogaca ofertę o popularne marki. Na początku marca 2019 r. do najemców centrum dołączyła debiutująca na warszawskim rynku Tescoma oraz brytyjska sieć Dealz, otwierając swój pierwszy salon w północnej części miasta. Ponadto od początku 2019 r. Galerię Północną wybrało 12 znanych marek sieciowych, wśród których znalazły się m.in. takie sklepy, jak: Mango, Iqos, NeoNail. Nowe lokale zajmują łącznie powierzchnię 2 064 mkw. GLA. Dodatkowo jeden z dotychczasowych najemców – Superpharm, zwiększył swoją powierzchnię. Galeria Północna prowadzi aktualnie zaawansowane rozmowy z kolejnymi najemcami, których łączna powierzchnia najmu wyniesie ponad 2,5 tys. mkw. Są wśród nich topowe marki odzieżowe, obuwnicze, lokale usługowe oraz znana sieć z ofertą rozrywkową dla dzieci i dorosłych.

Wzrost obrotów w Galerii Północnej

W ciągu czterech miesięcy 2019 r. Galeria Północna zanotowała też 32 proc. wzrost obrotów w porównaniu do tego samego czasu w roku ubiegłym. Dwucyfrowy wynik to spore osiągnięcie, biorąc pod uwagę znaczący wzrost liczby niehandlowych niedziel.

– Galeria Północna to nowoczesny kompleks handlowy wraz z komfortowymi przestrzeniami rekreacyjnymi, którego oferta odpowiada na różnorodne potrzeby naszych klientów. Cieszymy się z konsekwentnego poszerzania oferty galerii – wszechstronny i atrakcyjny tenant mix z dużym naciskiem na segment mody i różnego rodzaju usługi jest jednym z gwarantów popularności naszego obiektu oraz wysokiej odwiedzalności – mówi Roman Bugajczyk, Członek Zarządu Centrum Światowida, właściciela i zarządcy Galerii Północnej. Nic więc dziwnego, że przyjęta strategia leasingowa, jak również zrealizowane działania inwestycyjne, m.in. pierwsza na świecie tężnia w ogrodzie na dachu, przynoszą naszej galerii tak wymierne korzyści i mają bezpośredni wpływ na jej wysokie obroty – dodaje Roman Bugajczyk.

Galeria Północna stawia również na nowe inwestycje, mające dodatkowo pozytywne przełożenie na wyniki. W ubiegłym miesiącu galeria otworzyła tężnię w ogrodzie na dachu, a w najbliższych planach ma już kolejne inwestycje, obejmujące m.in. zewnętrzny plac zabaw oraz budowę parkingu.

O Galerii Północnej

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 000 mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni.  Od kwietnia 2019 roku w ogrodzie na dachu działa pierwsza w Polsce tężnia solankowa w galerii handlowej. Obiekt spełnia również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza międzynarodowa certyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje ofertę handlową, rozrywkową i usługową niedostępną dotychczas w północno-wschodniej części Warszawy. Do dyspozycji gości jest ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, klub fitness Calypso oraz 2 000 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, RTV Euro AGD, Media Expert, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med. Właścicielem obiektu jest spółka GTC.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl