Rośnie powierzchnia handlowa Drogerii Jawa

Drogerie Jawa to polska, nowoczesna sieć drogeryjna posiadająca 56 sklepów w całej Polsce, która stale się rozwija. Najnowsza drogeria wzbogaciła ofertę gdyńskiego pasażu handlowego.

17 kwietnia br. Drogeria Jawa otworzyła swój najnowszy punkt sprzedaży. Tym razem marka wybrała lokalizację w pasażu handlowym przy ul. Bosmańskiej 45 w Gdyni. – Jawa corocznie przynosi zyski pozwalające na dynamiczny rozwój. Tylko w roku 2018 sieć otworzyła siedem nowych drogerii, a do końca roku 2019 zamierza otworzyć kolejne dwadzieścia – deklaruje Wojciech Radliński, Prezes Zarządu Sieci Jawa.

Nowoczesna sieć

Jawa to koncept nowoczesnej sieci sprzedającej produkty drogeryjne w oparciu o dwa formaty sklepów – format drogeryjny oraz format stoisk w sklepach spożywczych. Wsparcie dystrybucyjne sklepom w sieci zapewnia główny operator logistyczny, firma Komplex-Torus Sp. z o.o. – lider w dystrybucji produktów chemiczno-kosmetycznych w centralnej Polsce. Spółka poszukuje lokali handlowych do wynajęcia znajdujących się w miastach powyżej 4 tys. mieszkańców, w pobliżu centrum miasta, dużego osiedla, supermarketu spożywczego, pasażu handlowego. Drogerie jawa to sklepy o powierzchni sali sprzedaży od 120 do 180 mkw.  Aktualnie w sieci Jawa działa 1000 drogerii w różnych modelach biznesowych oraz 56 lokali własnych.

Właścicielami sieci Drogerii Jawa działającej na rynku od 7 lat są Grzegorz Szymanek i Wojciech Radliński, którzy stworzyli spółkę Jawa Redliński Szymanek Sp. J. samofinansującą swoją działalność w Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl