Nowy koncept perfumerii Douglas w Galerii Mokotów

W maju Douglas otworzył w Galerii Mokotów jedną z największych perfumerii. Na powierzchni prawie 900 mkw. ,w nowym designie oraz w nowej lokalizacji powstał kolejny House of Beauty. Innowacyjną aranżację przestrzeni uzupełniają multimedialne rozwiązania oraz miejsca serwisowe.

Nowa perfumeria Douglas w Galerii Mokotów znajduje się na parterze w tzw. strefie błękitnej.

Perfumeria Douglas ma powierzchnie prawie 900 mkw.

– W 2019 roku nie zwalniamy tempa i otwieramy szereg nowych lokalizacji, które łączą w sobie aspekty związane z nowoczesnym lifestylem, produktami i usługami premium oraz przede
wszystkim oferują naszym klientom wyjątkowe doświadczenia. Obecnie w branży beauty dzieje się bardzo dużo, jednak to, gdzie widzimy najbardziej dynamiczny rozwój to ‘skincare’. Nowy koncept perfumerii w Galerii Mokotów to odzwierciedlenie tego trendu. Została ona zaprojektowana ze szczególnym naciskiem na tę kategorię – stąd szereg nowych marek medycznych, naturalnych, a w samym wnętrzu – dominująca biel. Edukacja klientów w temacie pielęgnacji skóry to zdecydowanie kierunek, który chcemy realizować długofalowo. Douglas to także oczywiście nadal niesamowite marki makijażowe i zapachy, ponieważ za to klienci kochają nas najbardziej – mówi Agnieszka Mosurek – Zava, Prezes Zarządu Douglas Polska.

W nowej perfumerii w Galerii Mokotów na klientów czekają specjalnie stworzone strefy: strefa Douglas Trendy, strefa pielęgnacyjna, gabinet SPA, strefa skin lab (gdzie przeprowadzamy bezpłatne badanie skóry i udzielamy konsultacji w sferze pielęgnacji skóry), strefa marek medycznych i naturalnych, niszowych zapachów, strefa makijażowa oraz chillout zone.

Nowa perfumeria ma być nie tylko źródłem urodowych inspiracji, ale przede wszystkim ma zapewnić doznania zakupowe na najwyższym poziomie. Multimedialne rozwiązania widoczne są już z poziomu wejścia – ekrany led zastąpiły tradycyjne witryny, a wielkoformatowe wyświetlacze prezentują najnowsze trendy beauty. Nowa perfumeria to także ponad 300 marek, w tym nowe marki medyczne: Dr Russo, Dr Brandt, Norel Dr Wilsz, Dr Hauschka, Biotulin; marki organiczne i naturalne: Kora Organics, Mario Badescu, Mokosh, marki makijażowe: By Terry, Tom Ford, E.L.F, Neo MakeUp oraz niszowe zapachy Guerlain Maison, YSL Le Vestiaire, Le Couvent Des Minimes, Kilian, wkrótce także Chopard. Premierowo w Galerii Mokotów klienci będą mogli zakupić także innowacyjne produkty firmy Dyson.

Obok bogatej oferty kosmetycznej na klientów czekają również usługi beauty – zabiegi kosmetyczne na twarz i ciało (w dedykowanym salonie SPA), bezpłatne konsultacje pielęgnacyjne wraz z badaniem skóry, makijaż na każdą okazję czy dobór indywidualnego zapachu.

Firma z sektora beauty

Douglas jest jedną z wiodących firm w sektorze beauty w Europie. Swoją silną pozycję zawdzięcza ponad 2400 perfumeriom w najlepszych lokalizacjach w 21 krajach europejskich. Wielokanałowa oferta sprzedaży – sklepy stacjonarne, sklep internetowy i aplikacja mobilna – a także stale wzbogacane portfolio ponad 38 tys. produktów, sprawiają, że Douglas jest liderem na rynku beauty. Nasz największy atut to ponad 20 tys. wysoko wykwalifikowanych ekspertów kosmetycznych, którzy każdego dnia dokładają starań, aby nasi klienci czuli się piękniejsi, bardziej pewni siebie i dzięki temu – szczęśliwsi, a sam dobór odpowiednich produktów stawał się dla nich wyjątkowym doświadczeniem.

W Polsce Douglas posiada 138 perfumerii w największych galeriach handlowych oraz przy prestiżowych ulicach handlowych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl