Pierwszy punkt sprzedaży glo w Polsce

Glo – globalna marka produktów będących alternatywą dla tradycyjnych wyrobów tytoniowych, należąca do British American Tobacco – otworzyła w Warszawie pierwszy w Polsce punkt sprzedaży.

W ofercie sklepu dostępne są urządzenia do podgrzewania tytoniu glo oraz wkłady tytoniowe neo zawierające starannie wyselekcjonowany i specjalnie spreparowany tytoń. Podczas rozmowy z doradcą dorośli konsumenci mogą zapoznać się z zasadą działania zaawansowanej technologii glo, a także poznać dostępne warianty wkładów tytoniowych. Od kwietnia dostępne są także wkłady tytoniowe z kapsułami. Na debiut marki wybrano Centrum Handlowe Arkadia w Warszawie.

– W przypadku glo i innych innowacyjnych produktów bardzo ważna jest rola doradcy, który w prosty sposób wyjaśni jak działa nowa technologia. Pozytywne doświadczenia  czerpiemy z eSmoking World, naszej specjalistycznej sieci sprzedaży papierosów elektronicznych, w której również dostępne jest glo – komentuje Sacha Ruffier, Dyrektor Zarządzający British American Tobacco Polska.

Pierwsza wyspa handlowa glo w stolicy

Glo to urządzenie, które podgrzewa tytoń do około 240°C. Podczas jego użytkowania nie dochodzi do procesu spalania, dzięki czemu emisja substancji toksycznych została zmniejszona o 90-95 proc. w porównaniu do tradycyjnych papierosów. Dodatkowo glo nie zostawia popiołu i generuje mniej zapachu niż tradycyjne papierosy.

Wyspa o powierzchni 12 mkw. zlokalizowana jest na poziomie 0 warszawskiej Galerii Arkadia. Punkt sprzedaży glo jest dostępny dla klientów w godzinach pracy galerii.

BAT jako jedyna międzynarodowa firma w Polsce posiada w ofercie zarówno papierosy elektroniczne, jak i tytoń do podgrzewania. BAT jest także właścicielem największej sieci sprzedaży papierosów elektronicznych eSmoking World, nowoczesnej fabryki płynów nikotynowych oraz własnego centrum badawczego zlokalizowanego w Poznaniu, które specjalizuje się w testach nowoczesnych zamienników papierosów. BAT rozpoczęło działalność w Polsce w 1991 roku poprzez nawiązanie współpracy z Przedsiębiorstwem Wyrobów Tytoniowych w Augustowie. Dotychczasowe inwestycje firmy w Polsce wyniosły ponad 2,5 mld zł i planowane są kolejne.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl