Netto w tym roku wdroży jeszcze 40 sklepów w formacie 3.0

Sieć sklepów Netto postawiła na nowy koncept sklepów w formacie 3.0. Nowa strategia jest wdrażana od kilku miesięcy. Pierwszy sklep w tym formacie zaprezentowano w gdańskiej Galerii Madison w listopadzie ubiegłego roku. Teraz spółka sukcesywnie wdraża go w kolejnych lokalizacjach.

– Koncept Netto 3.0 jest przez nas sukcesywnie wdrażany od ubiegłego roku. Do końca tego roku w planach mamy jeszcze ok. 40 nowych i wyremontowanych placówek, które będą działały zgodnie z jego założeniami – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska.

Koncept Netto 3.0 zakłada dostarczenie klientom wyjątkowego doświadczenia zakupowego poprzez nowoczesny i czytelny design, utrzymany w klimacie skandynawskim, nastrojową muzykę, szerokie, wygodne alejki między regałami, poszerzoną ofertę świeżych warzyw i owoców, szeroką gamę produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych oraz z certyfikatem BIO, rozbudowaną strefę To Go ze świeżymi sałatkami, sokami i przekąskami, w wybranych sklepach – wypiekane na miejscu pieczywo – to rozwiązania oraz asortyment dostosowany do najnowszych trendów i potrzeb konsumentów.

Koncept Netto 3.0 opiera się na czterech strategicznych filarach: skandynawskim charakterze – skandynawskie wartości i skandynawski design, utrzymanie niskiej ceny, dbałość o najwyższą jakość, a także współpraca z lokalnymi społecznościami, wyrazista komunikacja, zdecydowany kierunek zmian, minimalizm i łatwa nawigacja, proste rozwiązania w zarządzaniu sklepem i obsłudze klienta.

370 sklepów Netto w Polsce

Netto w Polsce działa od 23 lat. Firma ma ponad 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Nowy koncept sieci doceniła także branża. Sieć otrzymała nagrodę „Market Roku 2019” w kategorii Najbardziej Innowacyjny Koncept Handlowy. Market Roku to prestiżowy plebiscyt, w którym nagradzane są najlepsze sieci handlowe i sklepy spożywcze w kilkunastu kategoriach. W 12. edycji konkursu, wyniki zostały ogłoszone podczas uroczystej gali Kongresu Rynku FMCG.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl