Biedronka otwarta w N-Parku w Warszawie

N-Park Warszawa, Wesoła

30 maja, uruchomiony został sklep „Biedronka” w N-Parku zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Trakt Brzeski. W obiekcie działają już drogeria Hebe i fitness klub Zdrofit, wkrótce otwarty zostanie także sklep zakładów mięsnych Stanisławów.

N-Park przy ul. Trakt Brzeski to kameralne centrum typu convenience zlokalizowane przy drodze wojewódzkiej nr 2, w dzielnicy Warszawa – Wesoła. Obok znajduje się stacja benzynowa, restauracja typu „Drive” popularnej sieci oraz hotel.  Sklep spożywczy Biedronka zajmuje powierzchnię ok. 1,1 tys. mkw. Z kolei Hebe i klub fitness Zdrofit to łącznie blisko 1,5 tys. mkw.

– Centrum przy ul. Trakt Brzeski powstało przy ruchliwej arterii komunikacyjnej, w otoczeniu gęstej zabudowy mieszkaniowej, w bliskim sąsiedztwie Sulejówka, co sprawia, że jest to zarówno koncept oferujący codzienne, wygodne zakupy i potrzebne usługi blisko domu klienta jak również spełnia potrzeby klienta tranzytowego – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Napollo. – Obok oferty spożywczej, drogeryjnej i fitness, w obiekcie zaplanowane są usługi i gastronomia, np. cukiernia czy piekarnia.  Obecnie do wynajęcia pozostały 2 ostatnie lokale o powierzchni 100 mkw. i 600 mkw. z możliwością podzielenia na 2-3 mniejsze lokale –  dodaje Dorota Beltrani.

Kolejny projekt Napollo w przygotowaniu

W sierpniu tego roku zostanie otwarty kolejny N-Park we Wrocławiu przy ul. Maślickiej. W obiekcie o powierzchni blisko 5,5 tys. mkw. znajdą się m.in. Stokrotka, Rossmann, KiK, KFC, Action, Media Expert klub Fitness Academy. Obok powstaje stacja benzynowa Orlen. W kolejnym, 2020 r., zaplanowane są nowe otwarcia m.in.: w Gdańsku, Łanach k. Wrocławia czy Gorzowie Wielkopolskim.

Napollo jest inwestorem i deweloperem projektów handlowych i mieszkaniowych. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju. Firma jest właścicielem Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie. Rozwija format obiektów handlowych typu convenience w centrach miast do 100 tys. mieszkańców i dużych osiedli mieszkaniowych aglomeracji. Format parków handlowych pn. N-Park realizowany jest zgodnie z wypracowanym i zoptymalizowanym przez Napollo standardem wcześniej wprowadzonych przez firmę na rynek Centrów Zakupów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl