IKEA wprowadza nowe funkcjonalności w aplikacji mobilnej

IKEA wdrażana nową aplikację mobilną, która nie tylko – dzięki zastosowaniu technologii rozszerzonej rzeczywistości – umożliwi zwizualizowanie produktu we własnym mieszkaniu, ale również zakupienie go bez konieczności udania się do sklepu.

Wdrożenie nowej aplikacji mobilnej ma na celu dostosowanie się do oczekiwań współczesnych konsumentów. Szwedzka sieć chce sprawić, żeby jej produkty były dostępne w każdym możliwym kanale sprzedaży. Same zakupy mają być nie tylko szybsze, ale również przyjemniejsze i dostarczać klientom niezapomnianego Customer Experience.

IKEA stawia na rozszerzoną rzeczywistość

O to ostanie ma zadbać technologia rozszerzonej rzeczywistości, dzięki której klienci będą mogli na własne oczy zobaczyć, jak dany produkt czy mebel będzie prezentował się w ich mieszkaniu. To jednak nie wszystko. Aplikacja zyska nowy design, bogatszą bazę danych, oraz bardziej przejrzysty i intuicyjny interfejs. Umożliwi także przeczytanie opinii na temat danego produktu oraz uzyskanie dodatkowych rekomendacji. A co najważniejsze – zakup wybranego produktu bez konieczności opuszczania własnego mieszkania.

W pierwszym etapie nowa aplikacja zostanie wdrożona we Francja i Holandia. Później, do końca 2019 roku, ma zostać udostępniona na innych „kluczowych” rynkach. Kiedy trafi do Polski, jeszcze nie wiadomo.

IKEA w Polsce i na świecie

Grupa Ingka, dawniej znana jako Grupa IKEA, jest największym franczyzobiorcą IKEA. Na całym świecie zarządza 367 sklepami w 30 krajach i zatrudnia 158,5 tys. pracowników. Nazwa Ingka powstała od nazwiska założyciela IKEA – Ingvara Kamprada.

Grupa Ingka w Polsce posiada obecnie jedenaście sklepów oraz siedem innych stacjonarnych punktów spotkań z klientem, m.in. Centrum IKEA dla Firm, Punkty Odbioru Zamówień. Poprzez Ingka Centres Polska zarządza pięcioma centrami handlowymi. Zlokalizowane w Jarostach k. Piotrkowa Trybunalskiego Centrum Dystrybucji zaopatruje 23 sklepy IKEA w Europie Środkowej i wschodniej. Do Grupy Ingka w Polsce należy również sześć farm wiatrowych, które zapewniają jej niezależność energetyczną. W roku finansowym 2018 prawie 29 mln osób odwiedziło polskie sklepy IKEA, a strona IKEA.pl odnotowała ponad 97 mln wizyt.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl