W weekend otwarcia Galerię Młociny odwiedziło 224 tys. osób

Echo Investment i EPP 23 maja br. otworzyły Galerię Młociny. W ciągu czterech dni otwarcia najnowsze miejsce na zakupowo-rozrywkowej mapie stolicy odwiedziło 224 tysiące osób.

– W ubiegłym tygodniu świętowaliśmy wielki sukces: otwarcie Galerii Młociny w Warszawie. Tylko przez pierwsze cztery dni odwiedziło ją ponad 220 tys. gości. Galeria jest w pełni wynajęta przez renomowane marki handlowe, które przygotowały odświeżone bądź zupełnie nowe koncepty swoich sklepów. Wyjątkowe są ośmiometrowe witryny na pierwszym piętrze pozwalające na niespotykaną do tej pory w Warszawie ekspozycję towarów. Magnesem dla klientów jest świetna strefa gastronomiczno-rozrywkowa, która zajmuje około 6 tys. mkw. na najwyższym piętrze. Szczególnym miejscem tej galerii jest taras ze strefą do organizacji wydarzeń kulturalnych czy spotkań na świeżym powietrzu. Wierzymy, że Galeria Młociny stanie się miejscem w którym spędzać czas będą mieszkańcy Bielan, jak i znaczna część z 24 milionów pasażerów węzła przesiadkowego Młociny. Mam wielką satysfakcję z fantastycznych rezultatów dwuletniej pracy nad tym projektem z naszym partnerem kapitałowym EPP, który przejmuje jego zarządzanie – mówi Nicklas Lindberg, prezes Echo Investment.

Strefa gastronomiczno-rozrywkowa zajmuje 6 tys. mkw.

Galeria Młociny znajduje na warszawskich Bielanach, przy ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15., tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Galeria Młociny to blisko 85 tys. mkw. nowoczesnej, świetnie zaprojektowanej powierzchni z której ponad 6 tys. mkw. przeznaczonych jest na przestrzeń restauracyjną i rozrywkową. Jej kluczowy element – unikalna strefa gastronomiczna – została podzielona na klimatyczne strefy funkcjonalne, przystosowane do różnych gustów. Znajdują się tam m.in. przytulne kafejki, food trucki oraz restauracje oferujące posiłki na świeżym powietrzu. Oprócz strefy rodzinnej, w której dzieci mogą się bawić także na zewnątrz, obok przestrzeni gastronomicznej przygotowano miejsca coworkingowe. W galerii znajduje się ponadto pierwszy w dzielnicy, nowoczesny 10-ekranowy multipleks z komfortowymi, w pełni rozkładanymi fotelami.

Inwestorami galerii są EPP i Echo Investment

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza zarządza nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiadała całościowo za proces deweloperski i najem.

Projekt architektoniczny Galerii Młociny powstał w dwóch pracowniach – Kuryłowicz & Associates oraz Chapman Taylor. Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl