Wawel otwiera kolejną sklepo-kawiarnię

W maju br. został uruchomiony kolejny lokal w sieci Wawel. Lokal ma format sklepu połączonego z kawiarnią. Powstał w Krakowie w pobliżu ulic Łokietka i Wrocławskiej.

Nowe słodkie miejsce na mapie miasta przywołuje wyjątkowe wspomnienia mieszkańców, bowiem sklep zlokalizowany jest w miejscu dawnej fabryki Adama Piaseckiego przy ulicy Wrocławskiej 17, czyli późniejszy zakład nr 1 Wawel. To w tej okolicy, przy ul. Wrocławskiej 17, w 1923 roku, Adam Piasecki, protoplasta dzisiejszej marki Wawel, rozpoczął działalność na większą skalę, uruchamiając nowoczesną fabrykę słodyczy A. Piasecki, fabrykę czekolady i cukrów w Krakowie. To również w tym miejscu, aż do 2005 r., odbywała się produkcja doskonałych słodyczy Wawelu: w tym Mieszanki Krakowskiej, kultowych czekoladek Kasztanki, Malaga, Tiki Taki czy ponadczasowej czekoladki Danusia. Na gości kawiarni czekają nie tylko kultowe słodycze, ale także firmowe ciasta Wawel oraz lody. Wystrój wnętrza utrzymany jest w industrialnym klimacie nawiązującym do historii miejsca.

Industrialny wystrój nowej kawiarni Wawel w Krakowie

W nowej kawiarni,  powstał kącik utrzymany w stylu industrialnym – zainspirowany przeszłością tego miejsca i klimatem nawiązujący do historii obiektu. Oprócz możliwości skosztowania kultowych słodkości, degustacji firmowych tart, wyjątkowych lodów o smaku Michałków, Malagi i Tiki Taków, a także wypicia pysznej czekolady na gorąco, kawy czy herbaty, w świat życia dawnej fabryki wszystkich gości przeniesie także samo wnętrze. Na niepowtarzalny klimat tego miejsca składa się sam obiekt oraz zgromadzone wewnątrz pamiątki – stare fotografie na ścianach, historyczne opakowania i formy do produkcji czekolady.

Także sklep został zaprojektowany w taki sposób, aby przywoływać pamięć mieszczącej się tu przed laty fabryki. To idealne miejsce by wspólnie z bliskimi celebrować dobre chwile – skosztować czekoladowych pyszności od Wawelu i ożywić wspomnienia.

Sieć sklepów marki Wawel, łącznie z nowym punktem, to już 15 lokalizacji. W każdym z nich Wawel oferuje szeroką ofertę swoich produktów, a także wyroby niedostępne w innych punktach sprzedaży – jak czekolady i bombonierki z akwarelowymi widokami polskich miast, zestawy prezentowe przygotowywane na zamówienie klienta czy unikalne konfitury z czekoladą Wawel. Sklepy sieci znajdują się m.in. w Krakowie, Warszawie, Toruniu, Bydgoszczy czy Zakopanem. Lokale sieci mają od 40 do 70 mkw. powierzchni sprzedaży. Format jest rozwijany przez spółkę Wawel SA.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl