Wolt rozwija usługę food delivery na wrocławskim rynku

Wolt, marka działająca już w 15 krajach, w ponad 50 miastach na rynku szybkich dostaw jedzenia startuje we Wrocławiu. Od 30 maja korzystając z innowacyjnej aplikacji, mieszkańcy miasta mogą zamawiać jedzenie z ponad sześćdziesięciu restauracji. Czas dostawy realizowanej przez charakterystycznych niebieskich kurierów to zaledwie 30 minut.

Aplikacja Wolt wyświetla użytkownikowi wyselekcjonowaną i różnorodną ofertę restauracji znajdujących się w jego pobliżu. Usługa dostępna jest również przez stronę wolt.com. Zamówienie odbywa się w kilku krokach: znajdź restaurację, wybierz dania i zamów. Oprócz usługi dostawy, w Wolt można zamówić również jedzenie z odbiorem osobistym lub do stolika w restauracji. Klient może śledzić każdy etap realizacji zamówienia w czasie rzeczywistym – od przygotowywania dania w restauracji, przez całą drogę kuriera, aż do dostarczenia jedzenia. Dowóz dań trwa zaledwie 30 min łącznie z czasem ich przyrządzenia. Kurierzy Wolt poruszają się rowerami, skuterami i samochodami. Posiłki dostarczane są w podgrzewanych lub termicznych torbach. Koszt dostawy zaczyna się od 4,99 zł.

Aplikacja Wolt z usługą food delivery

Obecność we Wrocławiu jest logicznym krokiem w naszej strategii rozwoju. Obserwujemy tutejszy rynek od dawna i dostrzegamy w nim ogromny potencjał. Wybraliśmy Wrocław ze względu na jego dynamiczny rozwój w ostatnich latach, obecność wielu nowych, bardzo dobrych restauracji, a także otwartość mieszkańców na nowe kuchnie i smaki. Wrocławianie coraz chętniej zamawiają jedzenie z dowozem. Jesteśmy przekonani, że docenią naszą aplikację, która pozwala delektować się ulubionymi potrawami, zarówno w pracy jak i w domu, oszczędzając cenny czas – mówi Nicolas Jedraszak, General Manager, Wolt Polska.

Wolt przykłada szczególną wagę do ogólnego doświadczenia klienta. Wyraża się to przede wszystkim w niezwykle starannym doborze restauracji, jakości dań, poziomie usługi oraz szybkości realizacji zamówienia. Pracownicy w zespole obsługi klienta, która działa w godzinach otwarcia platformy, jak i kurierzy Wolt muszą spełniać niezwykle wymagające kryteria. Niebiescy kurierzy zanim wyruszą na ulice miast, przechodzą skrupulatny proces rekrutacji i szkoleń. Rekrutacyjne sito wyłania osoby najbardziej komunikatywne i wyróżniające się wysoką kulturą osobistą. Warto podkreślić, że czas odpowiedzi na pytania klientów przez live chat, wynoszący średnio 30 sekund jest jednym z najlepszych na rynku. W Polsce Wolt działa od września 2018 roku. Wrocław, po Gdańsku, Gdyni, Warszawie, Gliwicach i Katowicach jest już szóstym miastem, na ulicach którego będzie można zobaczyć charakterystycznych niebieskich kurierów.

– Kulinarnie Wrocław to jedno z najszybciej rozwijających się miast w Polsce. Uwielbiam tu przyjeżdżać z uwagi na cudowną atmosferę, piękny Rynek, atrakcje dla dzieci. Ale lubię Wrocław też, a może przede wszystkim za to, że zawsze kulinarnie nas zaskakuje i zawsze znajdziemy masę miejsc, w których można dobrze zjeść. Zwykle mam ogromny problem, co wybrać. Żeby odwiedzić wszystkie interesujące restauracje, knajpki, lodziarnie powinnam spędzić we Wrocławiu minimum miesiąc! Za każdym razem staram się odwiedzić coś nowego. Tę kulinarną różnorodność Wrocławia widać również w ofercie Wolt – komentuje Natalia Sitarska, autorka popularnego bloga podróżniczo-kulinarnego tasteaway.pl.

Podobnie jak w innych miastach, także we Wrocławiu Wolt będzie współpracował z najlepszymi restauracjami, m.in.: Pasibus, Jaffa, Krowarzywa, Wshoku, Ristorante Pizzeria Capri, Pampa, Poke Poke, Hola Burrito, Kasza i Pasza, The Root, Chingu Korean BBQ, Ciepła Klucha, Frankie’s, Thali Restauracja Indyjska. Na początku obszar dostaw obejmuje dzielnice Krzyki, Śródmieście, Szczepin, Nadodrze, Kleczków, Popowice, Ołbin, Zacisze, Zalesie, Sępolno, Bartoszowice, Biskupin, Południe, Przedmieście Oławskie, Stare Miasto, Dąbie oraz Grabiszyn.

Wrocław to mekka różnorodnych kuchni, prowadzona często przez międzynarodowych restauratorów, świadomych zmian zachodzących w branży oraz zmieniających się oczekiwań konsumentów. To również miasto młodych, otwartych na nowe trendy, ale też dojrzałych w swoich wyborach mieszkańców. Zamawiając jedzenie z dowozem poszukują najlepszego partnera, który szybko i sprawnie dostarczy na czas ulubione jedzenie. Aplikacja Wolt jest odpowiedzią na potrzeby wrocławskiego rynku gastronomicznego – dodaje Małgorzata Sitkowska, Sales & Partnership Manager, Wolt Polska.

Spółka z Finlandii

Wolt to jedna z najlepiej rozwijających się firm z obszaru nowych technologii w Europie, założona w Finlandii w 2015 roku. Dziś operuje w 15 krajach i 55+ miastach w różnych regionach kontynentu i nawet poza jego granicami – Skandynawia, kraje Bałtyckie, Europa środkowo-wschodnia, Bałkany, Izrael, Gruzja. W Polsce spółka pojawiła się w drugiej połowie 2018 roku i rozwija się bardzo prężnie – w osiem miesięcy zaistniała już w sześciu miastach. Globalnie firma liczy ponad 2 miliony zarejestrowanych użytkowników oraz 4,5 tys.+ partnerów restauracyjnych. W Wolt zainwestowali m.in. Kees Koolen, były prezes Booking.com, Risto Siilasmaa, Chairman Nokii, oraz Niklas Zennström, założyciel Skype. Prezesem firmy jest Miki Kuusi, wyróżniony w prestiżowym rankingu Forbes 30-under-30 w kategorii Consumer Tech.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl