Action otworzył 30. sklep w Polsce

Międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych Action otworzyła 30. sklep w Polsce. Nowy market zlokalizowany jest we Wrocławiu.

– Jesteśmy dumni z tego, co udało osiągnąć się w ciągu 1,5 roku obecności w Polsce. Widzimy, że nasza koncepcja jest bardzo dobrze przyjmowana i bardzo nas to cieszy. Action stawia na produkty dobrej jakości w najniższych możliwych cenach i szeroki, ciągle zmieniający się asortyment, który zaskakuje każdego tygodnia. W naszych sklepach nigdy nie jest nudno i klienci to doceniają – wyjaśnia Monique Groeneveld, dyrektor generalny Action Polska.

Dlatego firma planuje dalszy rozwój w Polsce. – Podjęliśmy znaczące kroki, aby wzmocnić naszą organizację w Polsce i stać się częścią lokalnego krajobrazu detalicznego. Naszym celem jest otwarcie zdecydowanie większej liczby sklepów w tym kraju, aby oferować jak największej grupie odwiedzających nas osób dobre i zaskakujące produkty w możliwie najniższych cenach. Chcemy podnosić komfort życia naszych klientów, niezależnie od ich możliwości finansowych – dodaje Monique Groeneveld.

Przypomnijmy, że tylko w 2018 roku sieć Action otworzyła w Polsce 19 nowych sklepów.

Globalny rozwój sieci Action

W ubiegłym roku Action rozwijał się oczywiście nie tylko w Polsce. Sieć otworzyła łącznie 230 nowych sklepów, z czego 11 powstało w Holandii, 19 w Belgii i Luksemburgu, 72 w Niemczech, 89 we Francji, 20 w Austrii i wspomniane 19 w Polsce. Tym samym na koniec 2018 roku sieć posiadała w całej Europie 1325 sklepy. Na ten rok władze Action zapowiadają dalszy dynamiczny wzrost liczny nowych sklepów.

Action zanotował wzrost sprzedaży na wszystkich rynkach, na których jest obecny. Globalna sprzedaż wyniosła 4,216 mld euro, o 23,3, proc. więcej niż rok wcześniej. Wynik EBITDA wzrósł o 16,3 proc. i wyniosła 387 mln euro.

– To był kolejny udany rok dla sieci Action. W ciągu 2018 roku otworzyliśmy łącznie 230 nowych marketów zlokalizowanych na 6 rynkach. Sprzedaż like for like wzrosła w tym okresie o 3,2 proc. Systematycznie inwestujemy w rozwój mocy logistycznych, zamierzamy otworzyć 5 kolejnych centrów dystrybucyjnych. Naszym celem, do którego będziemy dążyć w najbliższych latach, jest osiągnięcie sprzedaży na poziomie 10 mld euro – komentuje Sander van der Laan, CEO firmy Action.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl