Greenpoint ma nowy salon w stolicy. W planach kolejne otwarcia

Sieć sklepów Greenpoint powiększyła się o kolejną lokalizację. Do portfolio marki dołączył punkt w nowo otwartym warszawskim centrum handlowym Galerii Młociny. Jest to już ósma lokalizacja Greenpoint w tym mieście i 145 sklep w Polsce. Przedstawiciele firmy zapowiadają, że to nie koniec dynamicznej ekspansji w 2019 roku. Już od połowy czerwca nowe sklepy pojawią się w Chojnicach i Ostrowi Mazowieckiej – te miasta zadebiutują na mapie sprzedaży Greenpoint.

Od 2018 roku Greenpoint rozbudował sieć sprzedaży o 33 nowe lokalizacje, z czego 18 sklepów to franczyzy, a 15 sklepy własne. Nowe lokale pojawiły się w m.in. w Zabrzu, Rybniku, Kołobrzegu, Katowicach, Przemyślu, Limanowej, Drawsku Pomorskim, Gdańsku i Warszawie.

Dynamiczny rozwój Greenpoint w Warszawie

Lokalizacje każdego sklepu Greenpoint poprzedzone są gruntowną analizą rynku, tj. potrzebami potencjalnych klientów oraz uwarunkowana kluczowymi założeniami marki. Otwarcie kolejnego sklepu to efekt konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju sprzedaży wielokanałowej w Polsce. W obecnym tempie rozwoju i oczekiwań konsumentów, marka zdecydowała się na kontunuowanie ekspansji w stolicy.

– To już kolejny sklep Greenpoint w Warszawie, obok lokalizacji w centrach handlowych Wileńska, Wola Park, King Cross, Targówek, Reduta i Galerii Północnej oraz Renova, który zdecydowaliśmy się otworzyć w stolicy. Na podstawie dotychczasowych doświadczeń wiemy, że jest to miasto z ogromnym potencjałem dla naszych naszej sieci– mówi Tomasz Nowicki, Koordynator ds. Rozwoju i franczyzy w Greenpoint.

Odmieniony koncept marki

Nowy sklep Greenpoint otwarty w Galerii Młociny przy ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15 i liczy 126,71 mkw.

Marka zmienia się na lepsze, systematycznie wdrażając nowe założenia strategiczne. Lokal w Młocinach charakteryzuje się estetyczną aranżacją zgodną z wizerunkiem marki. Nowy koncept łączy przestronną ekspozycję produktu z komfortem i swobodą zakupów.

Kolekcje Greenpoint kierowane są do kobiet nowoczesnych, aktywnych zawodowo, które lubią ubrania kobiece, eleganckie i jednocześnie funkcjonalne. Od ekstrawaganckich, jednosezonowych trendów wolą bardziej uniwersalne kroje i fasony, które sprawdzą się w różnych sytuacjach i o różnych porach dnia: w pracy, na mieście czy podczas imprezy towarzyskiej. W ramach kolekcji poszczególne modele łatwo się ze sobą komponują i wzajemnie uzupełniają. To sprawia, że każdego dnia można z nich stworzyć nową, ciekawą stylizację.

Galeria Młociny – ważny punkt na mapie

Galeria Młociny to kolejny mocny punkt handlowy na mapie Warszawy. Galeria powstała tuż przy węźle komunikacyjnym Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w mieście. Ciekawa oferta, doskonała lokalizacja, zainteresowanie konsumentów polską marką, a także możliwości ciekawej ekspozycji towaru to zalety, które zadecydowały o obecności marki Greenpoint.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl