WAK otworzy 8 nowych restauracji. Trwają negocjacje kilkunastu kolejnych

Warszawa, Gdynia, Szczecin – m.in. w tych miastach w najbliższym czasie przybędzie lokali należących do Wrocławskiej Akademii Kulinarnej. Spółka rozwija kilka swoich formatów restauracyjnych – Sevi Kebab, Kuchnia Marche czy Lepione.

– W najbliższym czasie otworzymy 8 restauracji w najlepszych lokalizacjach. W maju 2019 w warszawskiej Galerii Młociny pojawił się znakomity tercet: Sevi Kebab Młociny, Express Oriental Młociny oraz Kuchnia Marche Młociny. W czerwcu planujemy uruchomić Kuchnię Marche w Ursus Factory. W lipcu Riviera Gdynia może spodziewać się nowego lokalu marki Lepione, a do Legnicy zawita Kuchnia Marche. Ofertę Galaxy Szczecin wzbogacą 2 restauracje: Kuchnia Marche oraz Express Oriental. Negocjujemy jeszcze kilkanaście lokalizacji, więc liczba tegorocznych otwarć się zwiększy – mówi w rozmowie z Retailnet Beata Jankiewicz, Prezes Zarządu Wrocławskiej Akademii Kulinarnej.

Aktualnie funkcjonuje ponad 80 lokali w całej Polsce. Większość z nich, bo aż 40, należy do brandów Express Kuchnia Marche oraz Kuchnia Marche. Miłośnicy kuchni orientalnej mają do wyboru Sevi Kebab / Express Doner w 18 lokalizacjach, 16 lokali Express Oriental oraz 3 restauracje reprezentujące Sevi Oriental. Z dużym uznaniem spotkał się także najmłodszy brand stworzony przez WAK – Lepione oferujący tradycyjne pierogi, racuchy i inne dania mączne. Obecnie funkcjonują już 4 lokale tej marki.

WAK – kuchnia wielu formatów

Wrocławska Akademia Kulinarna działa na polskim rynku od 25 lat. Ekspansję prowadzi głównie w centrach handlowych. Najczęściej podpisuje umowy najmu na okres 10 lat.

– Zdecydowanie preferujemy centra handlowe i biurowce. Uważam, że przyszłościowe jest inwestowanie w przestrzenie, w których ludzie spędzają dużo czasu. Możliwość wyboru smacznych, zróżnicowanych dań w atrakcyjnych cenach blisko miejsca pracy to duże udogodnienie. Można zaoszczędzić czas poświęcany na wybór i zakup artykułów oraz przygotowywanie posiłków. Z kolei w centrach handlowych jedzenie jest naturalnym dopełnieniem zakupów i rozrywki – umożliwia łączenie wielu aktywności, bez konieczności wracania na obiad do domu. Przy wyborze miejsca bardzo uważnie analizujemy jego atrakcyjność i przystępność dla gości. Dlatego jest wiele lokalizacji, w których nie działamy pomimo zaproszenia przez zarządców. Zdecydowanie ważniejsza od ilości jest dla nas jakość – podkreśla Beata Jankiewicz.

Wrocławska Akademia Kulinarna od ponad 25 lat rozwija sieć lokali gastronomicznych. Każdy z brandów stworzonych przez WAK reprezentuje nowoczesny trend gastronomiczny: kuchnia na wagę, czyli różnorodne i szybko dostępne jedzenie, w doskonałym jakościowo wydaniu. Lokale WAK są obecne w galeriach na terenie całego kraju. Specjaliści ds. rozwoju poszczególnych konceptów dobierają koncepcję do konkretnej lokalizacji i aktywnie rozwijają każdą z marek. WAK jest partnerem Shopping Center Forum 2019.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl