Philip Morris planuje dalszą ekspansję stoisk marki IQOS

Dynamiczna ekspansja innowacyjnego podgrzewacza tytoniu IQOS na rynku polskim dowodzi, że konsumenci są spragnieni nowoczesnych rozwiązań, a przestrzenie handlowe to idealne miejsce do testowania nowości. W pierwszym kwartale 2019 r. Philip Morris,  międzynarodowa korporacja operująca na 180 rynkach świata i posiadająca w portfelu największą na świecie markę tytoniową Marlboro, otworzył w Polsce ponad 50 punktów sprzedaży IQOS. Do końca tego roku firma planuje uruchomić jeszcze 150 nowych stoisk.

Od wprowadzenia na polski rynek w 2017 roku produktów IQOS otwartych zostało łącznie około 75 punktów sprzedaży. Wśród nich znajdują się zarówno większe salony, wyspy w pasażach galerii, jak i mniejsze stoiska.

Rozwój marki IQOS w Polsce

Rozwój konceptu sklepów IQOS rozpoczął się od otwarcia butików w największych miastach w Polsce, jednak z uwagi na dobre wyniki sprzedażowe oraz wysokie zainteresowanie wśród konsumentów ekspansja objęła swoim zasięgiem również średnie i mniejsze miasta w Polsce.

Sukces konceptu dowodzi, że otwarcie konsumentów na nowości jest bardzo duże, a rynek powierzchni handlowych, pomimo swojego nasycenia zawsze znajdzie miejsce dla produktów pożądanych przez klientów.

Philip Morris Polska, jako lider i pionier transformacji na rynku wyrobów tytoniowych oraz orędownik budowania przyszłości bez dymu planuje zwiększenie obecności w galeriach handlowych nie tylko w największych aglomeracjach, ale również w mniejszych ośrodkach miejskich. Rosnące zainteresowanie alternatywnymi wyrobami nikotynowymi wśród konsumentów przekłada się na dynamiczny wzrost sprzedaży produktu. Dlatego PMPL zdecydował się na otwarcie kolejnych punktów sprzedaży na terenie całego kraju. Odwiedzając nowoczesne salony i stoiska IQOS klienci będą mogli nie tylko dokonać zakupu, ale również dowiedzieć się jak działa IQOS.

Philip Morris szuka nowych lokalizacji

W poszukiwaniu nowych lokalizacji dla sklepów IQOS firmę Philip Morris wspiera firma doradcza CBRE, a sukces ekspansji zbudowany jest na stabilności finansowej PMPL oraz na trosce o budowanie trwałych relacji biznesowych w retailu.

– Stoiska i salony sprzedaży IQOS to nowoczesne koncepty wpisujące się w aktualne trendy konsumenckie i podążające za nowoczesnym designem. Klienci coraz częściej poszukują nie tylko nowych, alternatywnych produktów, ale również punktów sprzedaży spełniających także funkcję showroomów – powiedziała Agnieszka Łukaszuk-Czernaj, Zastępca Dyrektora Działu Doradztwa Najmu, CBRE.

IQOS to innowacyjne urządzenie do podgrzewania tytoniu zaprojektowane w Szwajcarii przez Philip Morris International. Z urządzeń IQOS korzysta aktualnie ponad 10 mln. użytkowników w ponad 40 krajach świata, m. in. w Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Nowej Zelandii, Niemczech, Rosji, Japonii i Korei Południowej.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl