Sephora działa już 20 lat w Polsce. W tym czasie otworzyła 94 perfumerie

W tym roku Sephora świętuje swoje 20 urodziny w Polsce. To właśnie dwie dekady temu zadebiutowała pierwsza perfumeria Sephora, dając możliwość testowania, eksperymentowania  i odkrywania nowości, stając się miejscem, w którym kupić można oryginalne produkty kilkuset światowych marek.

Sephora, należąca do grupy LVMH, to największa na świecie sieć perfumerii. Pierwszy sklep w Polsce otwarto w Bydgoszczy w 1999 roku. Dziś Sephora Polska to 94 stacjonarne sklepy oraz perfumeria on-line, która wystartowała 5 lat temu.

– W tym roku obchodzimy 20 urodziny Sephora w Polsce. Przy tej wyjątkowej okazji dziękujemy wszystkim klientom, którzy w ciągu ostatnich dwóch dekad dołączali do grona fanów Sephora i zapraszamy do wspólnego celebrowania. Przygotowaliśmy wiele wyjątkowych – urodzinowych niespodzianek – mówi Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna Sephora w Polsce.

– Okrągła rocznica skłania nas również do pewnego podsumowania. Sephora jako pierwsza dała Polkom możliwość swobodnego testowania luksusowych kosmetyków. W każdym roku nasze klientki odkrywają premiery wyjątkowych marek, dostępnych tylko w Sephora, takich jak Fenty Beauty czy Anastasia Beverly Hills. Nieustannie zachęcamy Polki do eksperymentowania, odnajdywania swojego stylu piękna oraz odważnego wyrażania siebie – a to wszystko przy solidnej dawce zabawy i edukacji kosmetycznej – dodaje Katarzyna Bielecka.

Wyjątkowa współpraca: Sephora x Olka Osadzińska

Wraz ze startem urodzinowej oferty (4.06.) we wszystkich perfumeriach Sephora i perfumerii on-line, czeka na klientów niezwykła kolekcja urodzinowych gadżetów stworzona we współpracy z wyjątkową artystką. Limitowaną edycję Sephora x Olka Osadzińska zdobioną autorską grafiką jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich artystek – Olki Osadzińskiej – Sephora przygotowała wraz z ilustratorką specjalnie dla klientów z okazji 20 urodzin.

– Projekt ilustracji na obchody 20-lecia marki Sephora traktuję w dużej mierze jako zwieńczenie swojego własnego portfolio – realizowałam do tej pory wiele projektów, ale ten łączy w sobie wszystkie moje ulubione motywy i to w najbardziej naturalny z możliwych sposobów. Fantazyjnie szeroka oferta kosmetyków, mocny kontrast czerni i bieli będący idealnym tłem dla koloru oraz zabawa, radość testowania, dowolność i wolność wyboru, były podstawową inspiracją dla projektu. Stworzyliśmy wieloelementową ilustrację, z której poszczególne motywy ułożone w różnych kompozycjach tworzą kolekcję urodzinowych gadżetów. Torba, która zmieści największą nawet ilość rzeczy, parasolka chroniąca przed deszczem, etui na okulary, power bank – to elementy przydatne są w życiu codziennym, a ja miałam przyjemność przelać na nie odrobinę koloru, którego może nie zawsze dużo jest w naszym życiu, a zawsze można go znaleźć w perfumeriach Sephora – mówi Olka Osadzyńska.

Urodzinowy Sephora Wonderland w Arkadii

Już od 5 do 8 czerwca w warszawskiej Arkadii Sephora szykuje kolejną niespodziankę – Sephora Wonderland – świat zabawy, eksperymentowania i odkrywania, stworzony przy współpracy z markami partnerskimi. To unikalne wydarzenie, podczas którego wszyscy odwiedzający Arkadię będą mogli poczuć i doświadczyć ducha marki Sephora. Wszystko to za sprawą specjalnie zaprojektowanego świata pełnego unikalnych  stref wykreowanych przez Sephora i partnerów: Dior, Estee Lauder, Clinique, Lancome, Paco Rabanne, Hugo Boss, Kat von D, Fenty Beauty, NARS, Benefit, Anastasia Beverly Hills, Smashbox, Fresh oraz Dr. Jart+. To nie koniec atrakcji! Przez pełne 4 dni wydarzenia na klientów czekają bezpłatne, grupowe warsztaty makijażowe z blogerami i guru świata makijażu: Maxineczką, Klaudią Owczarek, TwigMakeUp, Patrycją Dobrzeniecką i Sebastianem Gradzikiem, oraz z makijażystami partnerskich marek. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Aby wziąć udział w warsztatach należy zapisać się pod numerem infolinii Sephora: 801 801 400. Dla odwiedzających Sephora przygotowała specjalną zabawę w formie Mapy Odkrywcy Wonderland – odwiedzając wszystkie stacje można zdobyć miłe, kosmetyczne upominki. Zapraszamy!

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton

Sephora to najbardziej innowacyjne i inspirujące perfumerie w Polsce. Firma, będąca obecnie największą siecią perfumerii na świecie, z ponad 2 tys. punktami sprzedaży w 33 krajach, powstała w 1969 roku we Francji. Od 1999 roku jest obecna na polskim rynku, na którym posiada 94 perfumerie w największych miastach, a także sklep internetowy www.sephora.pl. Sephora, rozpoznawalna wszędzie po eleganckim wnętrzu swoich sklepów oraz charakterystycznych czarno-białych paskach, oferuje niezwykle szeroką gamę kosmetyków – perfum, produktów do makijażu oraz pielęgnacji, w sumie kilkanaście tysięcy różnych produktów.

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs. Wśród win i alkoholi do grupy należą np. Moët & Chandon czy Hennessy, zaś w kategorii zegarków i biżuterii – TAG Heuer, Zenith, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited. Dzięki przynależności do grupy LVMH, Sephora współtworzy i dekoduje nowe trendy w świecie urody i mody.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl