Galeria Nowy Świat – dekada spędzona na rzeszowskim rynku

Galeria Nowy Świat

10 lat na rynku przyniosło przekształcenie Galerii Nowy Świat z centrum handlowego codziennych zakupów w społecznościową galerię z wyjątkową ofertą eventową, nastawioną przede wszystkim na wsparcie sprzedaży najemców. Dotychczasowe działania przynoszą największe osiągnięcie – docenienie przez najemców, wyrażające się w umowach zawieranych na kolejne lata.

O sukcesie obiektu stanowi przede wszystkich przemodelowanie strategii komercjalizacyjnej obiektu. Zgodnie z najnowszymi trendami, centra handlowe przestają być dla klientów tylko środkiem do realizacji zakupów handlowych, a stają się miejscem spędzania wolnego czasu. Kluczowa staje się więc różnorodność oferty food & leisure, która w przypadku Nowego Świata stanowi aż 25 proc. powierzchni galerii. Znajdziemy tu przedstawicieli branży edukacyjnej CodeFun – akademia programowania dla dzieci i młodzieży czy Szkoła Muzyczna Yamaha, która powiększyła lokal o 180 mkw.), sportowej (Calypso Fitness Klub, Klub Sportów Walki, Akademia Judo, Szkółka Rolkowa Wodzu, Acrogym Rzeszów), kulturalnej (Młodzieżowy Dom Kultury), czy rozrywkowej z wyjątkową na skalę całego Podkarpacia kręgielnią Park Rozrywki Kula & Bowling Club. Na szczególną uwagę zasługuje ta ostatnia, gdyż na powierzchni ok. 1,8 tys. mkw. znajduje się m.in. 12 torów bowlingowych, stoły bilardowe, część klubowa z dyskoteką i dwoma barami, a także miejsce dla kibiców, dzięki specjalnie wydzielonej strefie zwanej sport area.

Dywersyfikacja usług

Jednym z celów, które firma Womak Alfa Sp. z o.o. właściciel Galerii Nowy Świat stawia sobie przy komercjalizacji obiektu, która osiąga blisko 100 proc., jest dywersyfikacja usług. Nowy Świat ma być miejscem, w którym można zrealizować wszystkie najpilniejsze potrzeby – to aspekt, z którego nie zrezygnowano przy przemodelowaniu strategii najmu. Każdy ma tutaj znaleźć coś dla siebie, a klientom zapewnia się maksymalną dowolność i komplementarność. Z tego względu, jako jeden z nielicznych obiektów, Galeria posiada nie jednego, a dwóch operatorów spożywczych: Supermarket Stokrotka i Delikatesy Frac, co zapewnia bogactwo pełnej oferty spożywczej.

Rosnąca zamożność społeczeństwa zmieniła optykę patrzenia na zakupy handlowe – kupujemy więcej, wychodzimy poza standardowe zaspokajanie podstawowych potrzeb i zwracamy się w stronę lepszych marek, dekoracji i ozdób, której przedstawiciele są szeroko reprezentowani w Nowym Świecie przez takie marki jak Jysk, Komfort oraz Pepco. Galeria otworzyła się także na rynek modowy, wśród której znajdują się Tatuum czy Gerry Weber i Monnari. Szeroką gamę sklepów uzupełniają również inni najemcy z branży odzieżowej, sportowej, dziecięcej oraz branży kosmetycznej jak Sekrety Urody, Alle Beauty, Inglot, Silcer, Salon Pielęgnacji Ciała i Umysłu Good Mood. W myśl galerii przyjaznej rodzinom w galerii działa plac zabaw Kinderplaneta. Na powierzchni prawie 300 mkw. powstała księgarnia Świat Książki, której nowoczesny koncept otworzył ją także na artykuły wykraczające poza standard, rozwijając się w kierunku multimediów.

Innowacyjne rozwiązania eventowe

Galeria Nowy Świat jest pionierem wdrożeń innowacyjnych rozwiązań eventowych wśród obiektów Womak Holding, który posiada w swojej ofercie 8 obiektów handlowych w 5 miastach Polski. Eventy realizowane z powodzeniem na rynku rzeszowskim, wprowadzane są także do innych centrów handlowych, m.in. we Wrocławiu. Należy tu wspomnieć, chociażby Szaloną Środę, stanowiącą oryginalny koncept akcji prosprzedażowej, która w wyjątkowy sposób zwiększa obroty najemców.

Różnorodność eventów testowanych w poszczególnych obiektach, pozwala na wyłonienie działań, które cieszą się największym wpływem na wyniki najemców i późniejszą ich implementację w pozostałych galeriach handlowych. Synergiczne działania w różnych miastach Polski pozwalają na optymalizację działań i maksymalizację wyników finansowych grupy.

Womak Holding

Womak Holding SA stoi na czele grupy kapitałowej istniejącej na polskim rynku już od 15 lat, w której skład wchodzą m.in. spółki Womak Alfa, Womak Omega, Womak Gamma i Womak Lambda. Grupa Womak jest właścicielem i zarządcą obiektów komercyjnych w całej Polsce, m.in. w Rzeszowie, Olsztynie i Poznaniu, jednak głównym polem działalności, pozostaje Wrocław. Szeroki portfel nieruchomości zapewnia bogatą ofertę najmu, ze względu na zróżnicowanie obiektów – od 2 do 24 tysięcy mkw. Grupa specjalizuje się w realizacji procesów budowy, komercjalizacji i zarządzaniu obiektami handlowymi. Zespół młodych pracowników, ambitne projekty i skuteczne działania sprawiają, że tworzy firmę o mocnych fundamentach i stabilnym rozwoju.  Celem grupy jest kształtowanie przyjaznej i funkcjonalnej przestrzeni na miarę oczekiwań klientów oraz zapewnienie bezpiecznych i przewidywalnych relacji biznesowych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl