VRG notuje dynamiczny wzrost sprzedaży w segmencie fashion

Skonsolidowane przychody grupy VRG w maju 2019 roku wyniosły ok. 96,1 mln zł i były wyższe o około 42,4 proc. w ujęciu rok do roku. Narastająco w okresie styczeń-maj przychody wyniosły ok. 394 mln zł, co oznacza wzrost o ok. 38,4 proc. licząc rok do roku.

Spółka podała, że przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) wyniosły w maju ok. 61,3 mln zł (w tym Bytom 18,4 mln zł) i były wyższe rdr o ok. 58,7 proc. W okresie styczeń-maj przychody w tym segmencie wyniosły około 248,7 mln zł (w tym Bytom 74,8 mln zł) i były wyższe rdr o ok. 51,9 proc.

VRG: segment jubilerski również na plusie

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły w maju ok. 31,2 mln zł i były wyższe rdr o ok. 20,2 proc. W ujęciu narastającym od początku roku wartość przychodów w tym segmencie wyniosła ok. 128,7 mln zł, co oznacza wzrost rdr o około 24,4 proc.

Jak podała spółka, skonsolidowana marża ze sprzedaży w maju 2019 roku wyniosła około 54,1 proc. i była wyższa od marży osiągniętej przed rokiem o około 1,1 p. p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży wyniosła około 51,4 proc. i była wyższa o 0,6 p. p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy VRG na koniec maja 2019 roku wyniosła 53,4 tys. mkw., w tym marki Bytom 16,1 tys. mkw.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl