Grycan ma już 35 lodziarnio-kawiarni w Warszawie

Mieszkańcy Warszawy i okolic mogą się już cieszyć nową lodziarnio-kawiarnią Grycan – lody od pokoleń, zlokalizowaną w nowo otwartej Galerii Młociny. To już 35 punkt tej sieci rodzinnych lodziarnio-kawiarni w stolicy.  

– Centra  handlowe to duża część naszego biznesu. Staramy się być dostępni dla naszych gości w atrakcyjnych lokalizacjach zarówno wzdłuż reprezentacyjnych ulic w centrach miast, jak i w kompleksach handlowych. Dlatego nie mogło nas zabraknąć w Galerii Młociny. Serdecznie zapraszamy mieszkańców Bielan i nie tylko, na rzemieślnicze lody, ciasta z własnej pracowni cukierniczej czy aromatyczną kawę. – mówi Zbigniew Grycan, właściciel sieci Grycan – Lody od pokoleń.

Nowa lodziarnia znajduje się na warszawskich Bielanach, w Galerii Młociny przy  ul. Zgrupowania AK Kampinos 15, w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, w pobliżu stacji metra Młociny, z bezpośrednim dostępem do linii tramwajowych i autobusowych.

Lodziarnio-kawiarnia Grycan usytuowana jest na poziomie 2 i dysponuje miejscami siedzącymi dla 14 gości przy 6 stolikach. Dodatkowo, klienci lokalu mogą korzystać ze stolików w ogródku wewnętrznym i zewnętrznym w strefie foodcourt. W nowym punkcie dostępne są 24 smaki lodów przygotowywanych rzemieślniczymi metodami, według rodzinnych receptur. W menu można znaleźć również wyśmienite desery lodowe, ciasta, torty i torty lodowo-bezowe oraz aromatyczne kawy na bazie specjalnie wyselekcjonowanej, włoskiej mieszanki. Ofertę uzupełniają uwielbiane przez gości chrupiące rurki z bitą śmietaną i soki 100 proc. z owoców. Lokal jest czynny jest od poniedziałku do soboty w godzinach od 10.00 do 22.00 oraz w niedziele od 10:00 do 21:00.

Ponad 150 lodziarnio-kawiarni Grycan

Marka Grycan – Lody od pokoleń jest obecna na polskim rynku od 2004 r. W ciągu 15 lat istnienia firma Grycan rozwinęła największą rodzinną sieć lodziarnio-kawiarni firmowych nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Obecnie liczy już ponad 150 lokali.

Oferta marki Grycan zawiera ponad 60 różnych smaków lodów, zarówno tych na bazie śmietanki kremówki, jogurtu naturalnego jak i sorbetów z owoców oraz wybór kilkudziesięciu kompozycji deserów lodowych. Ponadto w sprzedaży detalicznej znajdują się familijne lody tradycyjne w opakowaniach 1100 ml, 900 ml i 500 ml, sorbety w opakowaniach 500 ml, lody jogurtowe w opakowaniach 500 ml oraz lody impulsowe w kubeczku 125 ml z dołączoną łyżeczką. Menu lodziarnio-kawiarni obejmuje również domowe ciasta i torty, rurki z bitą śmietaną, torty lodowo-bezowe, świeżo wyciskane soki i koktajle owocowe oraz kawę parzoną z wyjątkowej, włoskiej mieszanki, wybranej osobiście przez właścicieli. Marka Grycan to dzieło życia Elżbiety i Zbigniewa Grycanów, które stworzyli czerpiąc wiedzę z własnych doświadczeń, tradycji cukierniczych swoich rodzin i zachowanych receptur Lodów od Pokoleń. Dziś firmę prowadzą wspólnie z córką Małgorzatą i przy wsparciu drugiej córki – Magdaleny. Marka Grycan – Lody od pokoleń jest liderem rynku lodów familijnych w Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl