Coccodrillo kontynuuje wzrosty sprzedaży w maju

Grupa CDRL, notowany na GPW czołowy dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, wypracował w maju 1,4 mln zł przychodów w kanale internetowym, co oznacza 18 proc. wzrost w porównaniu do poprzedniego roku. W sklepach stacjonarnych sprzedaż wyniosła 12,8 mln zł i była wyższa od ubiegłorocznej o 2 proc.

– W maju ponownie utrzymaliśmy wzrostowy trend sprzedaży, zarówno w salonach stacjonarnych jak i sklepie internetowym. Szczególnie satysfakcjonuje nas dwucyfrowy wzrost w kanale e-commerce. Stawiamy na ten segment, nasze doświadczenie zdobyte w kraju chcielibyśmy wykorzystać również za granicą i rozwinąć w ten sposób sklep internetowy Buslik na Białorusi. Wciąż stawiamy na nasz flagowy brand Coccodrillo, jesteśmy dumni, że zbudowaliśmy markę, która cieszy się tak dużym zaufaniem wśród swoich klientów – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL.

Narastająco, od stycznia do maja bieżącego roku przychody wypracowane w sieci detalicznej marki Coccodrillo wyniosły 59,2 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku o 3 proc. W kanale internetowym łączna sprzedaż wyniosła 10,2 mln zł wobec 8,3 mln zł, a zatem wzrosła o 24 proc. rdr.

W I kwartale 2019 roku Grupa CDRL wypracowała 108,0 mln zł przychodów wobec 57,1 mln zł rok wcześniej. Oznacza to wzrost o ponad 89 proc. rdr – to głównie efekt przejęć, których w omawianym okresie dokonała spółka. Skonsolidowana strata netto wyniosła w I kwartale 2019 roku 4,9 mln zł, wobec zysku 0,8 mln zł rok wcześniej. Porównując wyniki finansowe, dla analogicznych podmiotów istniejących w grupie na koniec I kwartału 2018 roku, zysk netto wyniósł 1,1 mln zł i wzrósł z poziomu 0,8 mln zł o 46 proc. EBITDA była wyższa o 9 proc. i ukształtowała się na poziomie 3,8 mln zł wobec 3,5 mln zł rok wcześniej.

Ponad 500 punktów handlowych w Grupie CDRL

Na koniec I kwartału 2019 roku w skład sieci handlowej Grupy wchodziły 504 punkty handlowe. Z tego 251 salonów franczyzowych i własnych zlokalizowanych jest w Polsce, 144 w Unii Europejskiej, a 109 w pozostałych krajach świata.

Grupa CDRL to wiodący dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marki własnej Coccodrillo, Enjoy Baby, Lemon Explore, Petit Bijou oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi – Buslik. Grupa CDRL dostarcza kompleksową ofertę dziecięcą, posiada własny zespół projektantów i designerów. Produkcja asortymentu poddawana jest pełnej kontroli jakości przy jednoczesnej optymalizacji kosztów i gwarancji bezpieczeństwa dostaw. Uzupełniającą ofertę stanowi obuwie dziecięce, produkcji własnej i zewnętrznej oraz zabawki i akcesoria. W portfolio spółki znajdują się również Sale Zabaw Fikołki, gdzie znajdują się sklepy lub cornery z odzieżą marki Coccodrillo. Spółka prowadzi działalność w Polsce i wielu innych państwach Unii Europejskiej, a także poza nią. Produkty marki Coccodrillo dostępne są łącznie w ponad 500 punktach handlowych a także w sklepie internetowym działającym w 6 wersjach językowych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl