Duże zmiany w centrach Czyżyny, Bielawy i Guliwer

Zmiany, jakie inwestor wprowadza w obiektach w Krakowie, Toruniu i Łodzi, mają na celu nie tylko umocnienie ich marek, ale przede wszystkim unowocześnienie samego formatu. Wzorem mają być podobne centra w Wielkiej Brytanii.

Pomóc ma w tym nowe brand story, jakie wokół swoich obiektów buduje inwestor, a także dynamiczne zmiany, jakie zachodzą w centrach handlowych Czyżyny, Bielawy i Guliwer. Dziś skupiają się one głównie na 3 obszarach – oferta, przestrzeń i komunikacja. W zmianach ofertowych zarządca dąży przede wszystkim do dywersyfikacji i wprowadzenia do tenant-mix nowych marek, dotąd nie kojarzących się w Polsce z  typową ofertą „convenience”.

Przestrzeń również zyskuje

Jednocześnie trwają prace także nad rozwojem przestrzeni w centrach handlowych Czyżyny, Bielawy i Guliwer. Dzięki temu obiekty te zyskają nową infrastrukturę. Planowana jest m.in. modernizacja pasaży handlowych, nowe strefy food court, strefy relaksu czy wewnętrzne place zabaw. W prace włączają się także najemcy, którzy modernizują swoje sklepy i koncepty handlowe. Ponadto rozwijana jest także przestrzeń wokół centrów. Tam powstają nowoczesne miejsca spotkań dla klientów i lokalnej społeczności. Najlepszym tego przykładem jest najświeższa inwestycja w Czyżynach. Przed obiektem powstała właśnie nowoczesna strefa relaksu, która służy całemu sąsiedztwu. Takie inwestycje, jak podkreślają zarządcy obiektów, pozwalają poszerzyć funkcję, jaką dotąd pełniło centrum convenience.

Więcej community relations

Ale zmienia się nie tylko przestrzeń, także komunikacja. Od początku tego roku realizowana jest nowa strategia marketingowa, w której mocny akcent położono na aktywność eventową, edutainment, CSR, a także na działania z obszaru community relations. Ich celem jest zarówno promocja obiektów w ich miastach, ale także budowanie społeczności  i rozwój relacji z sąsiedztwem. Przykład? W Łodzi inwestor stworzył w centrum handlowym Punkt Lokalnych Inicjatyw Społecznych. Co miesiąc mieszkańcy miasta mogą poznawać kolejnych społeczników i ich inicjatywy, włączając się tym samym w dzieło pomocy. W obiekcie prowadzone są także kwesty i zbiórki. W Toruniu z kolei niedawno odbyła się akcja „Wiem, co jem”, podczas której wspólnie z Katarzyną Bosacką centrum handlowe pokazywało mieszkańcom, jak zdrowo się odżywiać i jakie produkty spożywcze wybierać. Również CH Czyżyny włącza się w lokalne inicjatywy, przede wszystkim na rzecz Nowej Huty. Przykładem jest walentynkowa akcja „Zakochaj się w Nowej Hucie”, którą obiekt promował tę część Krakowa.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl