Quiosque powiększa mapę swoich sklepów

Quiosque

Quiosque cały czas rozwija sieć sprzedaży. Marka powiększyła mapę swoich sklepów o nowy lokal własny w Warszawie. Salon zajmuje powierzchnię 161 mkw.

– Moda odgrywa bardzo dużą rolę w ofercie Galerii Młociny, a lokalizacja obiektu tuż przy węźle komunikacyjnym gwarantuje stały napływ gości. Dlatego zdecydowaliśmy się nowy sklep umieścić właśnie na Bielanach – mówi Małgorzata Larwa, Manager ds. Ekspansji Quiosque.

Quiosque nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia – w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież  w rozmiarach od 36 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 30 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 tys. zł do 2,5 tys. zł netto na 1 mkw.

Najnowszy kompleks handlowo-rozrywkowy

Galeria Młociny to blisko 85 tys. mkw. nowoczesnej, świetnie zaprojektowanej powierzchni z której ponad 6 tys. mkw. przeznaczonych jest na przestrzeń restauracyjną i rozrywkową. Jednym z wyróżników najnowszego kompleksu handlowo-rozrywkowego w Warszawie jest Aleja Mody wzorowana na najlepszych przykładach znanych z pasaży handlowych. Ta część kompleksu, dzięki między innymi imponującym, wysokim na ponad 7,5-metra podwójnym witrynom (tzw. double shopfronts) kojarzy się z luksusowymi domami towarowymi z Paryża, Mediolanu czy Londynu. Poza zapewnieniem niespotykanej dotąd w obiektach handlowych możliwości ekspozycji nowych kolekcji i trendów, architekci zadbali również o widoczność witryn, które zobaczyć można z poziomu każdej kondygnacji.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Docelowo kompleksem zarządzać będzie EPP. Echo Investment odpowiada natomiast całościowo za proces deweloperski i najem.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl