KFC: miliony zamówień zrealizowanych w kanale delivery

Już ponad 150 restauracji KFC w Polsce oferuje możliwość dowozu posiłku pod wskazany adres, a zrealizowane zamówienia online liczymy w milionach – mówi w rozmowie z redakcją Retailnet.pl Piotr Boliński, Prezydent KFC w AmRest.

Firma AmRest jest Partnerem jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019 CEE Exhibition & Conference. Swoje oddzielne stoisko na SCF będzie miała Pizza Hut, gdzie uczestnicy Forum będą mogli skosztować pysznej, gorącej pizzy. Tradycyjnie już na kawę gości Forum zaprasza kawiarnia Starbucks.

Czy wraz z ewolucją tych konceptów, zmienia się także podejście do obsługi i realizacji zamówień?    

Piotr Boliński: Tak, naturalnie. Wykorzystując postęp technologiczny dążymy do tego aby usprawniać proces składania zamówień oraz obsługi naszych klientów. W coraz szerszym zakresie wykorzystujemy platformy cyfrowe, m.in.  dajemy naszym gościom możliwość składania zamówień za pośrednictwem samoobsługowych kiosków, aplikacji mobilnej czy nawet specjalnej opcji „przeskocz kolejkę”, która pozwala zamówić posiłek z odbiorem na konkretną godzinę. Jest to w dużej mierze odpowiedź na zainteresowanie Polaków nowymi technologiami i ich oczekiwania, że marki konsumenckie będą częścią świata wirtualnego. Z perspektywy naszego klienta tego typu rozwiązania są bardzo wygodne – mogą oni personalizować swoje zamówienie, skorzystać ze specjalnych ofert,  być na bieżąco z nowościami w ofercie, czy też maksymalnie skrócić czas oczekiwania na posiłek. Innowacje w zakresie platform cyfrowych to jeden z najprężniej rozwijających się filarów działalności AmRest, który niewątpliwie będzie napędzał dalszy rozwój marki KFC w Polsce, ale również w pozostałych krajach, na których AmRest zarządza tą siecią.

A jaką rolę w tym rozwoju odgrywa obecnie kanał delivery? Jaka część zamówień realizowana jest obecnie w ten sposób?   

PB: Już ponad 150 restauracji KFC w Polsce oferuje możliwość dowozu posiłku pod wskazany adres, a zrealizowane zamówienia online liczymy w milionach. Biorąc pod uwagę trendy konsumenckie oraz sytuację materialną Polaków, wiemy, że rynek dostaw będzie nadal na fali wznoszącej. Dlatego też segment delivery jest nieodłączną częścią naszej strategii i wzajemnie uzupełnia się z działaniami prowadzonymi w obszarze digitalu. Dzięki temu, dostawą jesteśmy w stanie pokryć już 80 proc. miast, w którym obecna jest nasza marka. Naturalnie będziemy dążyć do zwiększania tej skali, m.in. poprzez otwarcia formatów nastawionych głównie na obsługę zamówień online. Innowacyjność jest częścią DNA marki KFC i chcemy być częścią zmian współczesnego świata. Wprowadzamy wiele nowości do naszej oferty produktowej, ale przede wszystkim wdrażamy wiele udogodnień, które sprawiają, że doświadczenie klienta z marką jest wyjątkowe i zachęca by do nas wracać przy różnych okazjach.

Cały wywiad można przeczytać w czerwcowym wydaniu miesięcznika Shopping Center Forum Magazine

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl