10 salonów Kodano Optyk. Liczba regularnie rośnie

Kodano Optyk w Tarnowie

Kodano Optyk regularnie powiększa sieć sprzedaży o nowe lokale. Najnowszy punkt pod szyldem tej sieci zadebiutował w Centrum Handlowym Bielawy w Toruniu. To 10 salon w Polsce, a drugi w tym mieście.

– Nie zamierzamy poprzestać na dwóch lokalach w województwie kujawsko-pomorskim. Ze względu na potencjał tego regionu Polski, planujemy otworzyć tu kolejne salony Kodano Optyk. Rozmowy dotyczące nowych lokali są już na finiszu, dlatego w ciągu paru tygodni powinniśmy móc oficjalnie ogłosić daty otwarć nowych salonów w Bydgoszczy. W planach na ten rok są także takie miasta jak Warszawa, czy Łódź. Cały czas pozostajemy otwarci na nowe miejsca i propozycje ze strony wynajmujących – mówi dla Retailnet.pl Karol Kożusznik, Kierownik ds. Rozwoju sieci.

Lokal Kodano Optyk w Toruniu otwarty został 23 maja br. Salon o powierzchni 73 mkw. zlokalizowany jest w dogodnej lokalizacji, zapewniającej stały przepływ klientów. Marka wybrała lokalizację nieopodal kas sklepowych Carrefour w bezpośrednim sąsiedztwie punktów 5aSec, NC+ i Poczty Polskiej.

Sieć sprzedaży pod marką Kodano Optyk

Kodano Optyk jest spółką należącą do grupy Szkla.com S.A., która jest operatorem największego w Polsce internetowego sklepu z soczewkami kontaktowymi i płynami do ich pielęgnacji. Szkla.com obsługuje miesięcznie kilkadziesiąt tysięcy klientów i poza sklepem w Polsce posiada również oddziały w Czechach, na Słowacji, Węgrzech, Rumunii i na Litwie, a swoim zasięgiem obejmuje całą Europę. Oferta Kodano Optyk w Polsce dostępna jest także w salonach zlokalizowanych w Krakowie (dwie lokalizacje), Gdańsku, Poznaniu, Sosnowcu, Toruniu i Łodzi.

Grupa rozwija również innowacyjny pomysł Soczewkomatów, czyli maszyn vendingowych, które umożliwiają zakup soczewek kontaktowych i płynów. W każdym swoim działaniu, niezależnie od sposobu dystrybucji Szkla.com realizuje od 14 lat misję, którą jest pomoc klientom w dbaniu o ich wzrok poprzez umożliwienie zakupu soczewek kontaktowych, okularów korekcyjnych i słonecznych w wygodny i ekonomiczny sposób.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl