Gemini Park Bielsko-Biała z popularną duńską siecią odzieżową Only

Należące do Gemini Holding centrum handlowe podpisało właśnie umowę najmu z duńską siecią odzieżową Only. Nowa marka do grona najemców dołączy jeszcze w czerwcu. Będzie to pierwszy salon tego brandu na Podbeskidziu.

Firma Gemini Holding jest wystawcą Shopping Center Forum 2019 CEE.

Gemini Park Bielsko-Biała wzbogaca swoją ofertę modową. Już dziś sklepy z tego segmentu zajmują tu blisko 15 tys. mkw., tj. 35 proc. GLA. Wśród najemców można znaleźć tak popularne brandy jak m.in. H&M, New Yorker, C&A, Reserved, Solar, Sinsay, House, Calzedonia, Monnari, Mohito, Diverse, Greenpoint, Carry czy CCC.

Teraz do tego grona dołącza kolejny. W maju centrum handlowe podpisało  umowę najmu z duńską siecią odzieżową Only. To jeden z wiodących w Europie brandów modowych, który ma już ponad 4,5 tys. salonów na całym świecie. W bielskiej galerii Only zainwestuje w lokal mający 250 mkw. Będzie to pierwszy sklep marki na Podbeskidziu.

– Urozmaicona oferta modowa Gemini Park to dziś jeden z najczęstszych powodów, dla których odwiedzają nas klienci z całego regionu.  Dlatego nieustannie pracujemy nad rozwojem tego segmentu, wprowadzając do tenant-mix kolejne atrakcyjne i unikalne w skali Podbeskidzia marki, zwłaszcza popularne sieci chętnie wybierane przez całe rodziny – mówi Joanna Zemczak, Senior Leasing Manager.

– Marka Only jest tego najlepszym przykładem. To  rozpoznawalny na całym świecie, także w Polsce, brand, który doskonale dopełnia nasz asortyment. Uzupełnia on zarówno ofertę popularnych zagranicznych „sieciówek”, które można u nas znaleźć, jak również ofertę sklepów z odzieżą kierowaną do kobiet. Zyskuje także segment akcesoriów – dodaje.

I faktycznie, Only będzie miało sporo do zaoferowania mieszkańcom Podbeskidzia. W nowym salonie, którego otwarcie zaplanowano czerwiec tego roku, będzie można znaleźć szeroki wybór odzieży damskiej, a także kostiumy kąpielowe, buty i dodatki.

– Podążając za najnowszymi trendami Only definiuje swoje unikatowe podejście do mody, zawsze mając na względzie zmieniające się tendencje. W nowym sklepie klienci znajdą przede wszystkim świetną, różnorodną i bardzo atrakcyjną ofertę cenową. Każda kobieta kochająca modę znajdzie u nas coś dla siebie – mówi Beata Czarkowska, Area Manager Bestseller Retail, przedstawiciela Only w Polsce.

Marki doceniają potencjał Gemini Park Bielsko-Biała

Jak podkreśla Krzysztof Brączek, dyrektor obiektu, nowe marki, zwłaszcza z segmentu „fashion”, do Gemini Park przyciąga dziś przede wszystkim stale umacniająca się pozycja obiektu w regionie i rodzinny klient. – Gemini Park Bielsko-Biała to dziś jedno z najchętniej odwiedzanych centrów handlowych na Podbeskidziu – mówi.

– Tylko w minionym roku odwiedziło nas ponad 5,3 mln osób. Był to rekordowy wynik w 10-letniej historii galerii. Centrum skutecznie oparło się także negatywnym skutkom zakazu handlu w niedzielę i święta i jako jedno z nielicznych w regionie zanotowało przyrost klientów, utrzymując się aż 3 punkty procentowe ponad indeksem krajowym Reindex i 2,4 punkty procentowe ponad indeksem dla woj. śląskiego. Dla potencjalnych najemców jest to dobry sygnał – mówi Brączek.

Tym bardziej, że  miniony rok nie jest tutaj wyjątkiem. Centrum handlowe od kilku lat notuje stały trend wzrostu liczby klientów. Tylko w 2018 roku, w porównaniu do 2013 roku, liczba klientów wzrosła tutaj o ponad 100 procent! Ale pnący się w górę footfall to nie jedyny element, który przemawia dziś do marek. Także obroty, jakie osiągają tutejsi najemcy.

W 2018 zanotowali oni aż 11-procentowy ich wzrost rok do roku – największy od otwarcia galerii w 2009 roku. Zyskał zwłaszcza segment modowy. Tam obroty sklepów wzrosty aż o 17 procent y/y. Atrakcyjny dla najemcy jest także zasięg, na jakim działa obiekt. Dziś w promieniu do 45 minut od galerii znajduje się aż 680 tys. potencjalnych klientów, w tym także polscy i zagraniczni turyści odwiedzający region zwłaszcza latem i zimą.

– Dla wielu mieszkańców Bielska-Białej, ale także okolicznych miejscowości jesteśmy centrum handlowym pierwszego wyboru, zwłaszcza na codzienne i weekendowe zakupy modowe. Do centrum przyciąga dziś jedna z najszerszych w mieście ofert modowych, która wypełniona jest znanymi polskimi i zagranicznymi sieciami. Sklepy te idealnie zaspokajają potrzeby np. rodzin – mówi Brączek. Te ostatnie stanowią już ponad 50% klientów Gemini Park.

– Rosnący stale udział rodzin wśród naszych klientów to zasługa konsekwentnie realizowanej od kilku lat strategii pozycjonowania, którą wspierają akcje marketingowe, działania komercjalizacyjne oraz inwestycje. Dzięki nim na lokalnym rynku postrzegani jesteśmy jako obiekt rodzinny z ofertą dopasowaną do różnych pokoleń i potrzeb – dodaje dyrektor.

Zdaniem Brączka o sile Gemini Park decyduje także rozwój obiektu na przestrzeni ostatnich lat. – W 2014 roku przeszliśmy rozbudowę, dzięki czemu przybyło nam 60 sklepów. Od tego czasu stale się rozwijamy. Realizujemy także prace modernizacyjne, w tym roku m.in. strefy food court. Wciąż pracujemy także nad atrakcyjnością naszej oferty, zwłaszcza  w segmencie modowym, rozrywki i gastronomicznym – mówi.

Potencjał Gemini Park dostrzegł także nowy najemca: – Marka Only w Polsce prężnie się rozwija. Cały czas poszukujemy nowych lokalizacji ,w których możemy otworzyć nasze sklepy. Bardzo nam zależało, aby otworzyć sklep w Bielsku. Widzimy tutaj duży potencjał, również klienci często mówili, że brakuje naszego sklepu w tej części regionu. Uważamy, że galeria ma dobrą lokalizację, a po rozbudowie jest o wiele bardziej atrakcyjna dla klientów,  przede wszystkim dzięki większej liczbie sklepów, w których można zrobić zakupy – mówi Beata Czarkowska.

Gemini Park Bielsko – Biała to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w samym sercu stolicy Podbeskidzia. Na ponad 42 tys. m kw. można znaleźć 120 sklepów, punktów usługowych i restauracji, a także niezwykle komfortowy, przestronny parking. Galeria cechuje się bardzo dobrą lokalizacją oraz świetnymi rozwiązaniami komunikacyjnymi. Rodzinny charakter galerii sprawia, że obok bogatej oferty zakupowej, można w niej znaleźć także inne atrakcje stworzone z myślą o dzieciach, w tym „Park – W DECHE!” oraz park linowy. To pierwsza tego typu przestrzeń przy galerii handlowej w Polsce, który daje dzieciom możliwość aktywnego spędzenia czasu połączonego z nauką i poznaniem świata. Galeria działa od 2009 roku. W 2014 została natomiast rozbudowana.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl