Nowe restauracje w Galerii Jurajskiej

Szykują się zmiany w ofercie gastronomicznej Galerii Jurajskiej. Już w październiku do grona najemców centrum handlowego dołączą nowe restauracje – Papa Diego i Van Dog. Galeria podpisała właśnie umowę najmu ze spółką Foodio Concepts, do której należą obie marki.

Oferta gastronomiczna Galerii Jurajskiej urozmaica się. Już dziś w centrum handlowym można znaleźć aż 18 restauracji i kawiarni. Jest to jedna z najszerszych ofert tego typu wśród centrów handlowych w województwie śląskim. Tylko w ciągu ostatniego roku ten segment zyskał aż 4 nowych najemców.

– Nasza oferta kulinarna wciąż się rozwija. Sięgamy przy tym zarówno po znane światowe marki restauracyjne i kawiarniane, jak również po świeże koncepty, które oferują smaki kuchni z całego świata. Poszerzamy przy tym także dostępne u nas formaty lokali gastronomicznych – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

– Już dziś w Galerii Jurajskiej można znaleźć zarówno typowe dla centrum handlowego lokale w formacie impulse, refuel&relax, speed eating i fast food, jak również lokale casual dining, czyli restauracje z obsługą kelnerską, znajdujące się poza food court. Tych nowych, ciekawych formatów będzie przybywać – podkreśla.

Zmiany w ofercie gastronomicznej Galerii Jurajskiej

I faktycznie, gastronomiczny tenant-mix czekają zmiany. Jurajska podpisała właśnie umowę z spółką Foodio Concepts. Dzięki niej oferta zasilona zostanie o nowe restauracje – Papa Diego oraz Van Dog. – To nowe koncepty, które dynamicznie rozwijają się na polskim rynku. Otwarcie lokali w Jurajskiej sprawi, że zyska przede wszystkim nasza oferta kuchni świata – mówi Borecka-Suda.

Ten ostatni element wzbogaci się głównie dzięki Papa Diego. W restauracji będzie można znaleźć tradycyjne i współczesne dana kuchni meksykańskiej, w tym m.in. taco, buritto, quesadille, a także dania wegańskie, przygotowywane na bazie produktów od lokalnych dostawców.

Ofertę kuchni świata dopełni także Van Dog. W menu restauracji klienci znajdą przede wszystkim hot dogi z kiełbaskami według przepisów lokalnych masarzy i z oryginalnymi dodatkami z całego świata, w tym m.in. z kuchni meksykańskiej i azjatyckiej.

– Od kilku lat systematycznie rozwijamy dostępne u nas menu kuchni świata. W Jurajskiej działają już lokale mające w swojej ofercie smaki bliskowschodnie, azjatyckie, włoskie czy amerykańskie. Pojawienie się dań kuchni meksykańskiej dopełni tę ofertę. Także Van Dog ze swoim ciekawym pomysłem na hot dogi wpisuje się w tę ofertę – mówi Borecka-Suda.

Nowe lokale, które zadebiutują jesienią w Jurajskiej mają być także kolejną atrakcją Niedzielnego Centrum Rozrywki. To właśnie oferta gastronomiczna leży u podstaw projektu, dzięki któremu częstochowska galeria systematycznie zwiększa liczbę klientów w niedziele wolne od handlu.

– Nasi klienci cenią sobie różnorodność oferty i możliwość wyboru pomiędzy różnymi lokalami gastronomicznymi. Celowo dywersyfikujemy tenant-mix, aby coś dla siebie znalazł fan kuchni świata, weganin, wegetarianin czy osoba lubiąca dania mięsne – mówi.

– Wejście Papa Diego i Van Dog tworzy więc kolejne ciekawe miejsca na naszej kulinarnej mapie, ale także kolejny powód do wizyty w Galerii Jurajskiej, bo to pierwsze lokale sieci w Częstochowie – podsumowuje Borecka-Suda.

200 sklepów w Galerii Jurajskiej

Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie.  Tylko w 2018 roku galerię odwiedziło blisko 7,2 mln osób. W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki.  Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, RTV Euro AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Biedronka, Douglas, Carry, TruTrussardi, Apart i wiele innych. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić 2000 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym strefę dydaktyczną premium z akwariami (morskim i słodkowodnym). Właścicielem galerii jest GTC S.A.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl