Unikatowa Żabka w Krakowie

Żabka uruchomiła nowy sklep na Kazimierzu w Krakowie. Nawiązując do historycznego charakteru lokalizacji w sklepie zamieszczona została reprodukcja ryciny XIX-wiecznego Krakowa autorstwa Henryka Waltera z 1863 roku.

– Łączymy tradycję z nowoczesnością dbając o to, aby nasze sklepy oddawały historyczny charakter lokalizacji, w których są otwierane. W Żabce przy ul. Szerokiej 31 do historii miasta nawiązuje przepiękna rycina pokazująca XIX-wieczny Kraków. Przygotowaliśmy kartkę pocztową z widokiem Krakowa oraz znaczkiem z Wieżą Mariacką. Oddając pełen szacunek dla ważnych historycznie miejsc poszukujemy lokalizacji, dzięki którym możemy być blisko naszych klientów, a naszym franczyzobiorcom – również  krakowianom – umożliwić prowadzenie własnego biznesu w atrakcyjnych turystycznie miejscach – mówi Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu ds. Operacyjnych sieci  Żabka.

Żabka w nowym formacie

Sklep na Kazimierzu w nowym formacie oferuje szereg udogodnień. W strefie Żabka Café, gdzie zawisła reprodukcja ryciny autorstwa Henryka Waltera z 1863 roku, klienci mogą napić się świeżo mielonej kawy w wielu rodzajach, czy przekąsić coś na ciepło. Do zakupów powyżej 20 złotych klienci otrzymają bezpłatnie wyemitowaną specjalnie dla tego sklepu kartkę pocztową z widokiem Starego Rynku w Krakowie. Razem z dedykowanym akcji znaczkiem pocztowym, stanowią komplet gotowy do wysłania do przyjaciół czy rodziny z pozdrowieniami z Krakowa. Warto dodać, że znaczki nie są dostępne w ogólnej sprzedaży, co dla miłośników filatelistyki może być dodatkowym atutem do odwiedzenia właśnie tego sklepu.

– Jestem rodowitą krakowianką, urodziłam się i wychowałam właśnie tu, na Kazimierzu. Dlatego tym bardziej cieszę się, że w tym wyjątkowym miejscu mogę prowadzić swój własny biznes pod znanym szyldem – Żabki, łącząc tradycję tej dzielnicy z nowoczesnym i innowacyjnym podejściem sieci. Mam nadzieję, że sklep Żabka, który niedawno otworzyłam, na stałe wpisze się w topografię tej okolicy i będzie chętnie odwiedzany zarówno przez krakowian, jak i turystów przybywających do tej części Krakowa – mówi Dorota Witek, franczyzobiorczyni sklepu przy ul. Szerokiej w Krakowie.

Ponad 5,6 tys. placówek

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 5,6 tys. placówek prowadzonych przez blisko 4 tys. franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience.

Sklepy pod szyldem Żabka odwiedzane są codziennie przez 2 miliony klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W nowym formacie, wzbogaconym o szeroki  wachlarz usług dodatkowych, funkcjonuje już blisko 3,7 tys. sklepów. Nasz biznes rozwijamy odpowiedzialnie. Do filarów CSR Spółki należą: dbałość o środowisko naturalne, odpowiedzialna sprzedaż żywności, rozwój osobisty i edukacja, wsparcie lokalnych społeczności, a także dbałość o zdrowie i aktywny styl życia.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl