Bytom zawitał do Galerii Solnej

Bytom, polska marka z ponad siedemdziesięcioletnią historią w zakresie męskiego krawiectwa, otworzyła swój pierwszy salon w Inowrocławiu. Jej lokal, w należącej do spółki EPP Galerii Solnej, ma 74 mkw. powierzchni. Galeria Solna jest wynajęta w 100 proc.

Komfortowy salon, położony na wprost wejścia głównego do centrum, urządzono według najnowszego konceptu wnętrzarskiego. Postawiono na nowoczesną minimalistyczną estetykę, z wykorzystaniem drewna. W asortymencie lokalu znajduje się szeroki wybór garniturów, odzieży casual oraz akcesoriów z najnowszych kolekcji marki.

– Otwarcie salonu marki Bytom podkreśla pozycję Galerii Solnej jako najważniejszej destynacji modowej w Inowrocławiu. Oprócz markowej odzieży dla mężczyzn, nasi goście znajdą u nas niezrównaną ofertę mody i akcesoriów dla całej rodziny – mówi Emilia Iwanciw, dyrektor Galerii Solnej.

– Stały wzrost odwiedzalności generuje zapotrzebowanie m.in. na gatunkową modę. W naszej strategii miksu najemców Galerii Solnej postawiliśmy na rozwój w kierunku marek z segmentu premium. Nowy salon marki Bytom stanowi jej doskonałe uzupełnienie – dodaje Monika Swynar, asset manager w EPP.

Tradycja, solidność, autentyczność – to nadrzędne wartości marki, znajdujące odzwierciedlenie w prezentowanych przez Bytom kolekcjach i kampaniach. W DNA marki Bytom, której historia sięga 1945 roku, duch vintage spotyka się ze współczesną, bazującą na aktualnych trendach modą męską. Do prezentowania swoich kolekcji marka, która stawia na promocję polskiej kultury i sztuki, angażuje wybitne polskie osobowości.

24 tys. mkw. powierzchni GLA w Galerii Solnej

Należąca do EPP Galeria Solna, o łącznej powierzchni najmu blisko 24 tys. mkw., dysponuje rozbudowaną ofertą handlową. Na terenie centrum znajdują się m.in.: hipermarket Tesco, Media Markt, home&you, kawiarnie i food court, strefa usługowa oraz wybór sklepów wiodących polskich oraz międzynarodowych najemców, w tym salony: H&M, Bershka, Reserved, New Yorker, Carry, Douglas, 4F, Martes Sport i wiele innych atrakcyjnych marek.

Niedawno do grona jej najemców dołączyła piekarnia Grochola Prawdziwy Chleb, bazująca na wieloletnim doświadczeniu mistrzów piekarskich.

Dla zmotoryzowanych klientów dostępnych jest 931 miejsc parkingowych. Doskonałą dostępność obiektu zapewnia dwupasmowa ulica Wojska Polskiego oraz przebiegająca wokół terenu inwestycji ścieżka rowerowa.

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem wielkości posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Spółka działa według formuły REIT, a jej portfel obejmuje 20 obiektów handlowych oraz sześć biurowych o łącznej powierzchni wynoszącej blisko 920 tys. mkw., a także jeden obiekt wielofunkcyjny w realizacji. Projekty EPP zlokalizowane są            w najbardziej atrakcyjnych dla handlu miastach w Polsce. Celem EPP jest budowanie wartości dla akcjonariuszy i zapewnianie konsumentom pozytywnych doświadczeń zakupowych. Spółka notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) i Luksemburgu (Euro MTF).

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl