Już jutro Comarch Retail 2019, konferencja dla ekspertów branży handlowej

comarch-retail-2019

Konferencja „Comarch Retail 2019”, która odbędzie się już 13 czerwca (najbliższy czwartek), to obowiązkowe wydarzenie dla osób zarządzających siecią retail, dyrektorów operacyjnych, sprzedaży i marketingu, menedżerów ds. innowacji oraz osób odpowiedzialnych za merchandising, logistykę i transport a także specjalistów ds. handlu internetowego.

Konferencja, która odbędzie się w Multikinie w galerii handlowej Złote Tarasy w Warszawie, rozpocznie się o godzinie 9 rano.  Podczas konferencji eksperci Comarch zaprezentują jak wykorzystać systemy informatyczne ERP, aby poprawić wskaźniki sprzedaży oraz przygotowywać oferty zgodne z oczekiwaniami kupujących.

Comarch Retail 2019: ciekawe case studies i panel dyskusyjny

Uczestnicy będą mieli okazję wziąć udział w prezentacji projektów wdrożeń systemów Comarch m.in. w holenderskiej galerii handlowej Hudson’s Bay, firmie kosmetycznej Oriflame, francuskiej sieci sklepów z odzieżą i obuwiem La Halle, czy marce Puccini – polskiego producenta bagażu podróżnego, torebek damskich oraz galanterii skórzanej

Ciekawym punktem konferencji będzie panel dyskusyjny o marketingu w sieciach handlowych i działaniach promocyjnych. Moderatorem panelu będzie Radosław Rybiński, dyrektor zarządzający Evigo.com, a wśród uczestników debaty będą m.in. Jarosław Lipiński CEO, Cemat A/S czy Paweł Świć, Director of Sales, Nanovo. Wśród poruszanych tematów będą m.in. kwestie związanym z tym jak przyciągnąć klienta do sklepu, jak zbudować silną markę retailową, oraz co pozwala na to aby standardowy klient stał się klientem lojalnym.

Comarch Retail już 13 czerwca

Konferencja odbędzie się 13 czerwca w Multikinie w galerii handlowej Złote Tarasy w Warszawie. Udział jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się na stronie https://retail2019.comarch.pl/

– Przedsiębiorstwa z branży handlu detalicznego to bardzo świadome informatycznie firmy. Menedżerowie doskonale zdają sobie sprawy, że muszą nadążać za nowinkami technologicznymi, a często wyprzedzać trendy. Oferta technologiczna sieci handlowych i sklepów detalicznych musi być atrakcyjna, uniwersalna i intuicyjna, ponieważ ich klientami są zarówno millenialsi, jaki silversi, czyli pokolenie 55+. Dlatego branża retail odważnie inwestuje w systemy informatyczne i konferencje takie jak Comarch Retail 2019. Nasze konferencje są doskonałym miejscem, aby zdobyć odrobinę wiedzy z zakresu rozwiązań do planowana i zarządzania sprzedażą czy też budowy strategii omnichannel. Zapraszam do zapoznania się z pełną agendą i rejestracji na konferencję – mówi Witold Podgórski, product manager systemów Comarch ERP.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl