Nowy lokal Papa Diego w stolicy

W środę 12 czerwca br. w strefie restauracyjnej centrum handlowego Sadyba Best Mall ruszyła restauracja Papa Diego. To czwarty lokal tej sieci w Warszawie i 13. w Polsce.

Jego goście spróbują świeżej meksykańskiej kuchni pełnej aromatycznych ziół i naturalnych przypraw. Marka Papa Diego została stworzona przez Foodio Concepts – spółkę zależną ogólnopolskiej sieci multipleksów Helios.

Papa Diego rozwija sieć

Papa Diego w centrum handlowym Sadyba Best Mall znajduje się w strefie restauracyjnej na poziomie +1. To czwarta restauracja Papa Diego w Warszawie (pozostałe znajdują się w Centrum Praskim Koneser, w Blue City i w Galerii Młociny) i 13. w Polsce – dotychczas lokale sieci zostały otwarte w Katowicach (2 lokale), Gdańsku (2 lokale), Poznaniu, Wołominie, Pruszkowie, Opolu (2 lokale) i Warszawie (3 lokale).

Foodio Concepts to firma założona przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, doświadczonych managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.

Strategia rozwoju marek Papa Diego i Van Dog 

Strategia rozwoju obu marek obejmuje lokowanie punktów gastronomicznych zarówno w galeriach handlowych, jak i obiektach typu mixed-use. Tylko w 2018 roku Colliers International wsparł Foodio Concepts w podpisaniu 15 umów najmu w centrach handlowych oraz obiektach typu mixed–use dla marek gastronomicznych Papa Diego i Van Dog.

– Doświadczenie biznesowe, wiedza i przede wszystkim podejście ekspertów Colliers, wykraczające daleko poza sektor nieruchomości, było dla nas bardzo cenne w trakcie opracowywania strategii rozwoju. Z kolei wzajemne zaufanie i zbudowanie partnerskich relacji przełożyło się na skuteczną realizację przyjętych założeń. Współpraca z profesjonalnym doradcą na etapie tworzenia koncepcji marek zaowocowała świetnym zrozumieniem naszych pomysłów i potrzeb, dając podstawy do rozwoju dalszych wspólnych działań w bieżącym roku – mówi Piotr Grajewski z Foodio Concepts.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl