Galeria Wiślanka: blisko 3 tys. mkw. dla marek z Grupy LPP

Dwie marki polskiego lidera odzieżowego firmy LPP – Reserved oraz House – dołączyły do grona najemców Galerii Wiślanka w Żorach. Łączna powierzchnia najmu tych sklepów wyniesie blisko 3 tys. mkw. Otwarcie Galerii Wiślanka planowane jest na II połowę 2020 roku.

Inwestorem galerii jest spółka Wiślanka S.A. Za koncepcję komercyjną oraz wynajem Galerii Wiślanka odpowiada firma Mallson Polska, która jest wystawcą Shopping Center Forum 2019 CEE.

Sklep Reserved i House w Galerii Wiślanka w Żorach

LPP SA jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm branży odzieżowej w Europie Środkowo-Wschodniej zajmującą się projektowaniem, produkcją i dystrybucją odzieży. Oferta grupy dotyczy odzieży, akcesoriów i obuwia pięciu popularnych marek: Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay. Firma posiada sieć ponad 1.700 salonów sprzedaży o łącznej powierzchni ponad 1 mln m.kw. oraz sklepy on-line w 12 krajach Europy.

Galeria Wiślanka będzie jedynym nowoczesnym obiektem handlowo-rozrywkowym w Żorach. Na blisko 20 tys. mkw. powierzchni najmu znajdzie się około 80 sklepów polskich i zagranicznych marek, punktów usługowych. Pośród najemców obiektu znajdą się m.in. Helios – jedyne w mieście wielosalowe kino oraz najnowszy koncept marketu Lidl. Do dyspozycji klientów będzie ponad 600 miejsc parkingowych.

Dzięki lokalizacji Galerii zaraz przy skrzyżowaniu najważniejszych dróg szybkiego ruchu w regionie (drogi krajowej nr 81 z drogą wojewódzką 935 stanowiącej część obwodnicy Żor dochodzącej do autostrady A1), centrum jako jedyne w mieście (najbliższe zlokalizowane w odległości 60 km) posiada catchment dochodzący do 750 tys. mieszkańców w zasięgu 30 min. dojazdu.

Firma Mallson Polska

Mallson Polska jest firmą konsultingową oferującą profesjonalne usługi na poszczególnych etapach powstawania projektów nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy obejmuje kompleksowe doradztwo na rynku nieruchomości handlowych, w szczególności ocenę potencjału oraz rentowności projektów, komercjalizację centrów i parków handlowych, jak również obsługę ich sprzedaży. Mallson Polska współpracuje zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi inwestorami. Firma ma w swoim portfolio łącznie ponad 90 otwartych oraz realizowanych projektów nowoczesnych obiektów handlowych o łącznej powierzchni ponad 700.000 m.kw, a obecnie jest w trakcie procesu komercjalizacji i rekomercjalizacji ponad 50 centrów i parków handlowych na terenie całego kraju.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl