Butikowy klub fitness w Starym Browarze

Do rodziny marek Starego Browaru w Poznaniu dołącza unikalny klub fitness – Harder. Butikową siłownię z autorskim programem ćwiczeń i ofertą treningów personalnych dla małych grup stworzono z myślą o osobach ceniących czas i efektywność. Klub jest w trakcie urządzania ponad 560-metrowego lokalu w Pasażu +2. Otwarcie zaplanowano na lipiec.

– Klub w Starym Browarze będzie pierwszym punktem sieci Harder w Poznaniu. Zdecydowaliśmy się na Stary Browar, gdyż uważamy że nasz model biznesowy idealnie wpisuje się w to nietuzinkowe centrum handlowe – mówi Sebastian Zarychta, partner zarządzający Harder. Klienci, którzy odwiedzają Stary Browar są grupą ceniącą indywidualne podejście oraz jakość usług i produktów. Harder to butikowy klub fitness, jego zadaniem jest dostarczanie rezultatów sportowych i dbanie o kreowanie społeczności.

Kameralna siłownia dla wymagających

Kluby Harder wyróżnia kameralność. Strefa VIP siłowni i zajęcia z trenerem personalnym są dostępne tylko dla 150 członków. Limitowana liczba karnetów zapewnia komfort ćwiczącym. Z klubu w ograniczonym zakresie mogą także korzystać posiadacze kart Multisport, FitProfit oraz OK System.

Program ćwiczeń nastawiony jest na maksymalną efektywność. 50-minutowe treningi z profesjonalnym instruktorem pozwalają na spalenie nawet do 1000 kcal. Każdego dnia tygodnia zajęcia nastawione są na rozwój innej grupy mięśniowej. Przykładowo: poniedziałkowe treningi to przede wszystkim ćwiczenia z górną partią ciała. W czwartki zajęcia poświęcone są wzmocnieniu mięśni brzucha.

Siłownia jak klub muzyczny

Właściciele nowego klubu podkreślają także znaczenie otoczenia, w jakim trening się odbywa. Wnętrza Harder wyróżnia dopracowany, nowoczesny design. Industrialne przestrzenie wypełniają nie tylko urządzenia sportowe, ale także designerskie meble w kolorach stalowej szarości i energetycznej żółci, nawiązującej do złotego logo marki. Aranżacja przypomina nowoczesny klub muzyczny, co właściciele chętnie wykorzystują. Raz w miesiącu organizują piątkowe sety DJ-skie towarzyszące przedweekendowym treningom. Zwyczajem klubów Harder jest także celebrowanie z członkami sportowych “jubileuszy”. Aby dodatkowo zmotywować do działania osoby odwiedzające Harder, postanowiliśmy nagrodzić każdego, komu udało się zaliczyć 50, 150 i 300 sesji pamiątkową koszulką – mówi Sebastian Zarychta.

Unikalny koncept w branży fitness

– W każdej branży szukamy konceptów wyjątkowych – mówi Renata Gralec, dyrektor centrum Stary Browar. Harder ma i klimat i moc, a my cenimy nietuzinkowe marki z charakterem. Ten klub to nie jest delikatna formuła, ale opcja dla tych, którzy chcą się spocić i pokonywać kolejne etapy walki z ciałem dla holistycznego zdrowia psychofizycznego.

Otwarcie klubu w Starym Browarze zaplanowano na okres wakacji, jednak zapisy do pierwszego poznańskiego Harder już trwają. Na zaproszenie Centrum instruktorzy klubu będą również przez całe lato prowadzić otwarte treningi w parku Starego Browaru. Czwartkowe zajęcia z Harder na świeżym powietrzu to rozwinięcie letniego programu sportowego w Starym Browarze. Oprócz aktywnych czwartków, w każdy wtorek na parkowym trawniku, klienci mają możliwość dołączenia do otwartych zajęć jogi.

Stary Browar jest współczesnym centrum mixed-use: handlowym i  kulturalnym w sercu Poznania, odwiedzanym każdego roku przez około 9 milionów osób. Znajduje się tu ponad 200 sklepów – marek globalnych i indywidualnych (w tym butiki autorskie i kilkadziesiąt marek premium), ponad 20 restauracji i kawiarni (także autorskie z cenionymi szefami kuchni), przestrzenie biurowe, wystawiennicze i eventowe, najnowocześniejsze w Polsce Multikino, kluby muzyczne, 5-gwiazdkowy hotel butikowy Blow Up Hall 5050 oraz 4-hektarowy park, w którym latem odbywają liczne bezpłatne wydarzenia przyciągające tysiące Poznaniaków i turystów. Twórczynią Starego Browaru jest Grażyna Kulczyk. Od 2015 r. właścicielem jest DWS Grundbesitz GmbH – jeden z czołowych funduszy inwestycyjnych na świecie z ponad 60-letnim doświadczeniem i międzynarodową reputacją. Dziś Stary Browar to manifest miejskiego życia: zakupy, wydarzenia i liczne okazje do jakościowego spędzania czasu: wystawy, koncerty, pokazy mody, warsztaty, relaks w parku.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl