Gastromall Group umacnia swoją pozycję w branży

Olimp

– Naszym celem było odświeżenie wizerunku, zwiększenie atrakcyjności ekspozycji dań, dodatków, napojów, ale przede wszystkim poprawienie komfortu klientów i pracowników – mówi Piotr Beltrani, Specjalista ds. Rozwoju Sieci w Gastromall Group.

Miniony rok Gastromall Group zakończył liczbą 85 restauracji Olimp, 6 lokalami pod marką Deli Sandwich oraz docenioną przez gości Restaurant Week i Fine Dining Week nowo otwartą Restauracją Isto w Katowicach.

Osiągnięcia Gastromall Group

Liczba łącznie wynajmowanych powierzchni wynosi obecnie około 16 tys. mkw., Gastromall Group zatrudnia na różnych stanowiskach ponad 2 tys. osób w całej Polsce. Rozpoczął się też wymagający i trudny proces modernizacji i rewitalizacji starszych lokali, zgodnie z najnowszą koncepcją wizualną i strategią biznesową wiodących marek. W pierwszych miesiącach tego roku po gruntownym remoncie otworzyły się na nowo m.in. Restauracje Olimp w Galerii Rzeszów oraz Atrium Felicity w Lublinie, w kolejnych lokalizacjach trwają prace.

– Naszym celem było odświeżenie wizerunku, zwiększenie atrakcyjności ekspozycji dań, dodatków, napojów, ale przede wszystkim poprawienie komfortu klientów i pracowników. Nowoczesne, wysmakowane wnętrza restauracji zauważyli i docenili nasi goście i zarządcy. Mamy wiele pozytywnych sygnałów, że zaprojektowana na nowo przestrzeń spełniła oczekiwania, że moment lunchu w naszej restauracji stał się miłą odskocznią od pracy – komentuje Piotr Beltrani.– Z sukcesem zaprezentowaliśmy się na kwietniowym Shopping Center Forum. Nasze stoisko wzbudziło duże zainteresowanie, a serwowane dania zachwyt uczestników targów. Postawiliśmy na nowoczesny oszczędny design, jasne meble i zdigitalizowaną komunikację pozwalającą na prezentację wszystkich naszych marek. Odbyliśmy wiele ciekawych spotkań i rozmów, z uwagą notując wnioski z branżowych paneli i dyskusji – dodaje.

Plany dalszego rozwoju

– Podejmujemy kolejne decyzje pozwalające jeszcze bardziej uspójnić i uwydatnić pozytywne doświadczenie klienta z marką. Duża liczba restauracji Olimp pozwala nam myśleć o sobie jako liderze rynku, ale też zobowiązuje do działań globalnych, szerokich – kontynuuje Piotr Beltrani. – Nasi klienci w całej Polsce oczekują jednolitości kontaktu z marką Olimp na poziomie: komunikacji marketingowej, smaku, ekspozycji dania, obsługi. Nieustannie prowadzimy badania i obserwacje zmierzające do jednego celu – chcemy jak najlepiej poznać naszych klientów, wiedzieć dokładnie, jacy są i czego potrzebują teraz i w przyszłości. Nasze struktury wewnętrzne zostały wzbogacone o nowe osoby o wieloletnim doświadczeniu, jesteśmy także w trakcie tworzenia innowacyjnej komórki projektowo-wdrożeniowej. Na szczegóły przyjdzie czas później, bo to pionierski projekt, ale już teraz mogę powiedzieć, że wszystkim nam daje dużo radości i satysfakcji – dodaje.

– Trendy na rynku gastronomicznym zmienia ją się dynamicznie – modę dyktują influencerzy, blogerzy kulinarni. Nowe tematy wyłapujemy dzięki udziałowi w targach, branżowych konferencjach,
warsztatach, wyjazdach. Na stałe współpracujemy z kampanią Roślinniejemy i marką Dobra Kaloria. Dzięki naszym inspirującym partnerom i pracy z nimi wiemy więcej o grupach klientów, które do tej pory nie były w centrum naszego zainteresowania. W pierwszym kwartale tego roku wprowadziliśmy do oferty roślinne klopsy Dobrej Kalorii – produkt o czysto roślinnym składzie, bez dodatku soi, w 100 proc. naturalny. Dania z klopsami świetnie się sprzedają, produkt zdobył uznanie naszych szefów kuchni, a to niełatwe zadanie. Wiodącym tematem stała się dla nas sezonowość, jakość produktów i wyjątkowy, wyróżniający się, doskonały smak naszych dań. Nasza przyszłość leży w innowacjach produktowych i organizacyjnych, stąd decyzja o rozbudowaniu naszych zespołów kreatywnych. Ludzie chcą z nami pracować, jesteśmy postrzegani jako dynamiczna firma z wizją, odważna i szybka w działaniu – zaznacza Izabela Domaradzka, Dyrektor Działu Marketingu.

– W tym roku rozpoczęliśmy także cykl warsztatów dla kucharzy sieci restauracji Olimp. Z tego projektu jesteśmy niezwykle dumni. Zaangażowaliśmy naszych franczyzobiorców, dostawców, a także zwycięzców kolejnych edycji programu Top Chef. Pierwszy warsztat odbywający się po kolei w 3 miastach (Kraków, Warszawa, Poznań) mamy za sobą. Marcowa edycja zgromadziła ponad 80 osób – była to okazja do nauki, ale także integracji. To wspaniałe doświadczenie dla szefów kuchni; wspólna praca z elementem rywalizacji, degustacja, ale przede wszystkim wartościowe szkolenie pod okiem uznanych trenerów. Kolejna edycja już w czerwcu, a finał połączony z konkursem kulinarnym w październiku – zapowiada Izabela Domaradzka.

Marka Restauracje Olimp jest także partnerem gastronomicznym i wystawcą na zbliżającym się wrześniowym Shopping Center Forum 2019 CEE. Gastromall Group jednocześnie kreuje nowe koncepty; na etapie testów jest nowy format łączący restaurację z ofertą lunchową z popołudniowym barem z alkoholem i przekąskami. W marcu tego roku na Rynku Podgórskim w Krakowie wystartowało Bistro Durum. Na niewielkiej przestrzeni wykreowano przytulną restaurację specjalizującą się w pierogach z autorskimi farszami i makaronach podanych w wyjątkowy, wysmakowany sposób.

Od 1995 roku Gastromall Group konsekwentnie buduje swoją pozycję w branży gastronomicznej. Obecnie zarządza ponad setką lokali w całej Polsce i dynamicznie rozwija swoje koncepty franczyzowe. Zróżnicowanie portfela marek pozwala dopasować ofertę do galerii handlowych, centrów rozrywki, kompleksów biurowych, a także obiektów typu mixed-use. To również atut dla partnerów chcących zakupić licencję franczyzową – oferta Grupy pozwala otworzyć restaurację zarówno osobom z mniejszą ilością kapitału, jak i zamożniejszym inwestorom.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl