Galeria Północna wprowadza nową aplikację

Galeria Północna nawiązała współpracę z platformą smartshoppingową goodie, umożliwiającą bezpłatny dostęp do zniżek, kuponów rabatowych oraz informacji o aktualnych promocjach i wydarzeniach w centrum handlowym. Od 13 czerwca za pośrednictwem aplikacji zakupowej można również założyć Kartę Stałego Klienta Galerii Północnej. Właścicielem obiektu jest firma GTC S.A., wystawca Shopping Center Forum 2019 CEE.

Użytkownicy, którzy założą kartę lojalnościową w aplikacji goodie, zyskają dostęp do spersonalizowanych zniżek, promocji oraz kuponów rabatowych do wykorzystania  nawet w 50 sklepach na terenie Galerii Północnej. Dodatkowo w ramach platformy zakupowej uczestnicy programu mogą śledzić informacje o aktualnych promocjach czy wydarzeniach w Galerii Północnej, a także przeglądać  gazetki promocyjne znanych sieci handlowych. Aplikacja umożliwia też otrzymywanie powiadomień o okazjach cenowych  w ulubionych sklepach, przechowywanie kart lojalnościowych oraz zbieranie pieczątek i odbieranie nagród.

Staramy się zapewnić naszym klientom komfort zakupów na jak najwyższym poziomie. Wdrożenie  programu lojalnościowego w aplikacji goodie to duży krok w tym kierunku. Platforma zakupowa umożliwia nam stały kontakt z klientem, dzięki czemu na bieżąco możemy informować o wszystkich aktualnych promocjach, a nasi klienci mogą sprawnie planować zakupy. Wierzymy, że wprowadzenie aplikacji oraz kart lojalnościowych dostarczy wielu istotnych korzyści zarówno kupującym, jak i sprzedawcom” – powiedziała Emilia Szkudlarek, Dyrektor Marketingu w Galerii Północnej.

Aby dołączyć do programu, należy zainstalować bezpłatną aplikację goodie, następnie wybrać w dolnym menu zakładkę „karty” i dodać Kartę Stałego Klienta Galerii Północnej. Po założeniu karty od razu można korzystać ze wszystkich zniżek oraz kuponów rabatowych.

Platforma zakupowa goodie to bezpłatne narzędzie dające użytkownikom dostęp do aktualnych zniżek, promocji oraz kuponów rabatowych obowiązujących w sklepach stacjonarnych i internetowych. Za pomocą aplikacji można  przeglądać oferty ulubionych sklepów, restauracji, a także gazetki promocyjne popularnych sieci handlowych.  W aplikacji jest również funkcja cashback, która umożliwia zwrot części pieniędzy wydanych na zakupy w blisko 1 tys. sklepach online. Popularność goodie rośnie w bardzo szybkim tempie, w lutym br. liczba pobrań aplikacji przekroczyła milion.

Galeria Północna ma powierzchnię 64 tys.mkw. GLA

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy
od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 tys.mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni.

Od kwietnia 2019 roku w ogrodzie na dachu działa pierwsza w Polsce tężnia solankowa w galerii handlowej. Obiekt spełnia również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza międzynarodowa certyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje ofertę handlową, rozrywkową i usługową niedostępną dotychczas w północno-wschodniej części Warszawy. Do dyspozycji gości jest ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, klub fitness Calypso oraz 2 tys. miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, RTV EURO AGD, Media Expert, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med.

Grupa GTC jest wiodącym deweloperem i inwestorem w sektorze nieruchomości, koncentrującym swoje działania na rynku polskim oraz trzech stolicach Europy Środkowo-Wschodniej. Od powstania w 1994 r. Grupa zrealizowała 68 najwyższej jakości, nowoczesne, obiekty biurowe i handlowe z łączną powierzchnią całkowitą wynoszącą ponad 1,2 miliona m kw. w całej Europie Środkowo-Wschodniej.

Obecnie GTC jest właścicielem i zarządcą 43 budynków komercyjnych oferujących ponad 703 tys. mkw. powierzchni biurowej i handlowej swoim klientom w Polsce, Budapeszcie, Bukareszcie, Belgradzie, Zagrzebiu i Sofii. Ponadto Grupa realizuje ponad 425.000 m kw. powierzchni handlowej i biurowej w stolicach Europy Środkowo-Wschodniej, z których blisko 103.000 jest w trakcie budowy. Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, w indeksie mWIG40 oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl