Monki wchodzi do Polski. Pierwszy salon zostanie otwarty w krakowskiej Bonarce

Tego lata szwedzka marka odzieżowa zadebiutuje w Polsce. Jej pierwszy stacjonarny sklep powstanie w Bonarce. W salonie o całkowitej powierzchni 400 mkw. moda połączy się z innowacyjnymi rozwiązaniami designerskimi zaprojektowanymi zgodnie z najnowszym konceptem Monki.

Krakowska Bonarka należy do firmy NEPI Rockcastle, która jest wystawcą Shopping Center Forum 2019 CEE.

W salonie Monki oprócz elementów dekoracyjnych, charakterystycznych dla sklepów tej marki, zobaczymy karuzele dyskotekowych kul, które wprowadzą do wnętrza niezobowiązujący klimat modowej zabawy. Dopełnieniem całości będzie oryginalna fasada. Zamiast standardowych rozwiązań, zastosowano w niej architektoniczne łuki.  Lokal o całkowitej powierzchni 400 mkw. znajdzie się na 1 piętrze centrum w sąsiedztwie innych dobrze znanych marek młodzieżowych.

Marka Moniki należy do Grupy H&M

–  Otwarcie salonu Monki w Bonarce jest dla nas ważnym wydarzeniem. Cieszę się, że pierwszy w Polsce salon tej marki powstanie w naszym centrum. Sukcesywnie rozwijamy ofertę fashion, by dostarczyć klientom dostęp do najbardziej pożądanych światowych marek. Co więcej, otwarcie Monki jest też świetną zapowiedzią dalszych zmian, jakie mamy w planie dla Bonarki. – mówi Justyna Bartosz, Retail Asset Manager, NEPI Rockcastle.

– Polska jest dla nas nowym i ekscytującym rynkiem, a Bonarka w Krakowie idealnym miejscem na uruchomienie naszego pierwszego sklepu w Polsce – mówi Jennie Dahlin Hansson, Dyrektor Zarządzająca Monki. – Nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, jak Monki staje się częścią stylu modnych Polek, które będą mogły odkryć nasze ubrania nie tylko online, ale również w sklepie.

Monki to marka oferująca świetnej jakości ubrania w konkurencyjnych cenach. Pragnie dawać młodym kobietom siłę do działania i szerzyć na świecie życzliwość. Odzież Monki jest dostępna w ponad 120 sklepach typu concept store na 16 rynkach, w tym na rynkach franczyzowych. Sklep internetowy monki.com obsługuje 18 krajów europejskich, monki.tmall.com sprzedaje odzież Monki w Chinach. W sprzedaży hurtowej możliwa jest wysyłka do krajów na całym świecie. Marka Monki powstała w 2006 w Szwecji jako samodzielna marka należąca do grupy H&M.

Właścicielem Bonarki jest NEPI Rockcastle

Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. mkw. powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Leroy Merlin, Media Expert oraz kino Cinema City – jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”. Zarządcą obiektu jest firma Apsys.

Właściciel Bonarki NEPI Rockcastle plc jest wiodącym inwestorem oraz deweloperem nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej, którego akcje notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu oraz Amsterdamie. Znajduje się również w pierwszej dziesiątce firm z branży nieruchomości komercyjnych w kontynentalnej Europie pod względem wartości rynkowej. Firma posiada jeden z największych portfeli nieruchomości w Rumunii, Polsce oraz na Słowacji, a także wyraźnie zaznacza swoją obecność w Chorwacji, Czechach oraz Serbii.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl