Semilac wybiera prestiżowe lokalizacje

Semilac

Semilac dodał kolejne dwie lokalizacje na sprzedażowej mapie kraju. Polska marka lakierów hybrydowych i produktów do makijażu otworzyła swój pierwszy własnościowy sklep w prestiżowym poznańskim Starym Browarze oraz sklep franczyzowy w nowo otwartej Galerii Młociny w Warszawie. W obu punktach klienci mogą kupić wszystkie produkty Semilac oraz skorzystać z usług i porad doświadczonego personelu.

Nowy sklep – nowa koncepcja

Po warszawskich Złotych Tarasach przyszła kolej na kolejną prestiżową lokalizację marki Semilac, a mianowicie centrum handlu i sztuki – Stary Browar w Poznaniu. To tu polski producent lakierów hybrydowych oraz produktów do makijażu otworzył swój pierwszy własnościowy sklep. Podobnie jak w przypadku innych punktów sprzedażowych, również i tu klientki znajdą pełen asortyment marki. To, co wyróżnia go spośród innych lokalizacji, to część usługowa, która wyposażona jest w dwa profesjonalne stanowiska do wykonywania manicure hybrydowego. Dzięki temu, Klientki będą mogły skorzystać z usług stylistów, których prace zawsze są na najwyższym poziomie.

Najnowszy monobrandowy sklep w poznańskim Starym Browarze jest pilotażowym projektem marki Semilac, która dotychczas w tym zakresie działała na zasadach franczyzy.
– Lokalizacja w Starym Browarze będzie pełniła rolę papierka lakmusowego. Dlatego najnowszy sklep w Poznaniu jest dla nas szczególnie ważny, ponieważ jest to nasz pierwszy własnościowy punkt tego formatu. Chcąc się stale rozwijać i docierać do większej liczby klientek postanowiliśmy zbadać jego potencjał w różnych aspektach, aby  następnie móc go wielowymiarowo i w sposób zwielokrotniony wykorzystać – mówi Paulina Patelka, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej firmy Nesperta. – W tym sklepie, jako pierwszym, będziemy wdrażać i testować także nowe pomysły i rozwiązania. Wszystko po to, aby udoskonalana koncepcja, była dopracowana, skuteczna i gotowa do prostej adaptacji w innych lokalizacjach i przestrzeniach. Wierzymy, że te działania dadzą gwarancję dobrze prosperującego konceptu, odpowiadającego na oczekiwania i potrzeby poznańskich klientek, ale także wszystkich sympatyków naszej marki – dodaje Patelka.

Nowe centrum – nowy punkt

Marki Semilac nie mogło również zabraknąć w nowo otwartej Galerii Młociny, która jest jednym z największych centrów handlowych w stolicy. Nowe miejsce na mapie Warszawy łączy sprzedaż produktów Semilac, fachowe doradztwo oraz profesjonalną usługę stylizacji paznokci. Duża powierzchnia nowego punktu, bo aż 55 mkw., pozwala na swobodne skorzystanie z  bogatej oferty sklepu.
Oferta Semilac dostępne jest w 35 krajach na 5 kontynentach, w tym m.in. w: w Belgii, Chorwacji, Danii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Maroko, USA, Irlandii, Norwegii, Rosji, Portugalii, Szwecji, i w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Lakiery Semilac posiadają Raport Bezpieczeństwa, Dermatest oraz certyfikat ISO. Wszystkie produkty marki dostępne są w sklepie internetowym www.semilac.pl oraz w sieci punktów sprzedażowych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl