Esotiq & Henderson notuje wzrost sprzedaży

Zarząd Esotiq & Henderson S.A. informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w maju 2019 r. przez Grupę Kapitałową wyniosły około 14,5 mln zł i były wyższe o około 14 proc. od przychodów osiągniętych w maju 2018 r.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży w okresie styczeń – maj 2019 r. wyniosły około 67 mln zł i były wyższe o około 14 proc. wobec analogicznego okresu ubiegłego roku. Przychody Grupy Kapitałowej ze sprzedaży internetowej w maju 2019 r. wyniosły około 1,3 mln zł i były wyższe o około 65 proc rok do roku. Narastająco, w okresie styczeń – maj 2019 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży internetowej wyniosły około 6,5 mln zł i były wyższe o około 120 proc. niż w analogicznym okresie 2018 roku.

Szacunkowa marża brutto na sprzedaży Grupy Kapitałowej wyniosła około 65 proc. i była niższa o około 4 p.p. w porównaniu z marżą zrealizowaną w maju roku poprzedniego. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń – maj 2019 r. wyniosła około 59 proc. i według szacunków była niższa o około 4 p.p. w porównaniu z marżą osiągniętą w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Esotiq ma blisko 300 sklepów

Powierzchnia handlowa Grupy Kapitałowej na koniec maja 2019 r. wynosiła 18,557 mkw. i była większa o około 8 proc. niż rok wcześniej.

Esotiq & Henderson to firma, która zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą produktów odzieżowych (głównie bielizny) i kosmetycznych. Spółka prowadzi sprzedaż w kraju oraz zagranicą. Esotiq obecnie posiada 297 salonów w całej Grupie, w tym 233 sklepy franczyzowe i 64 sklepy własne. Kolekcje bieliźniarskie są sprzedawane w 233 salonach franczyzowych, 64 salonach własnych oraz 4 e-sklepach w Polsce oraz za granicą, a ponadto w kilkunastu krajach prowadzona jest sprzedaż w 450 punktach sprzedaży multibrandowej oraz hurtowej.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl