W Centrum Łopuszańska 22 powstaje duży sklep Pepco

Centrum Łopuszańska 22 po raz kolejny informuje o pozyskaniu nowego najemcy. Tym razem grono najemców zostanie powiększone o sklep sieci Pepco. Zajmie on powierzchnię blisko 600 mkw. Planowane otwarcie nastąpi w trzecim kwartale tego roku.

Centrum Łopuszańska 22 konsekwentnie realizuje nową strategię rozwoju. Dynamiczna komercjalizacja i budowanie szerokiej oferty handlowo-rozrywkowej stanowi priorytet. W tym roku oferta Centrum została rozszerzona o marki takie jak: Rossmann, Kebab King, Maxi Zoo, Komandor, Dom Wina, Sinsay a teraz także Pepco.

Trwają zaawansowane rozmowy z kolejnymi podmiotami i niebawem można spodziewać się kolejnych informacji o nowych najemcach.

Właśnie mija rok od otwarcia olbrzymiej strefy rozrywkowej Airo

Centrum Łopuszańska 22 wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, na powierzchni aż 5 tys. mkw, otworzyło Centrum Aktywnej Rozrywki AIRO, w ramach którego funkcjonuje nowoczesny, ze światowej klasy sprzętem, park trampolin Airo Active Park, kosmiczna sala zabaw dla dzieci Airo Space Kids oraz Kawiarnia Airo Cafe.

Centrum Aktywnej Rozrywki AIRO przyciąga nie tylko okolicznych mieszkańców dzielnicy Włochy. Przyjeżdżają tu ludzie z całej Warszawy jak i okolicznych miejscowości. Śmiało można powiedzieć, że Airo stało się nową rozrywkową wizytówką stolicy.

W najbliższych miesiącach Centrum Łopuszańska 22 skupiać się będzie na modernizacji i optymalizacji przestrzeni oraz pozyskaniu kolejnych najemców.

Centrum Łopuszańska: 160 sklepów i 1,3  tys. miejsc parkingowych

Centrum Łopuszańska 22 znajduje się w Warszawie między Al. Jerozolimskimi a Al. Krakowską. Obiekt został otwarty 8 czerwca 2017 roku i oferuje 20 tys. mkw. powierzchni najmu. Klienci mają do dyspozycji 1,3 tys. bezpłatnych miejsc parkingowych.

W Centrum Łopuszańska 22 działa 160 sklepów m.in.: Rossmann, Wólczanka, Ochnik, Natura, Kubenz, Recman, Esotiq, Swiss, Grycan, Obag, Femestage Eva Minge, Ziaja, Henri Lloyd, Tiffi i wiele innych. W galerii funkcjonują również m.in. drogerie Natura i Ziaja, aleperfumeria, usługi typowe dla centrów handlowych takie jak poczta czy pralnia. Całość uzupełnia Biedronka, KiK, Media Expert. W strefie restauracyjno-kawiarnianej znajdują się Burger Bistro, Domowe Smaki, Koh Azja (kuchnia tajska), Carte d`Or, Grycan. Właścicielem i zarządcą Centrum Łopuszańska 22 jest firma Devin Investments.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl