Galeria Cuprum Arena silnie rozwija się w obszarze community relations

Cuprum Arena ma za sobą już 10 lat działalności. Stabilny rozwój i ewoluująca oferta sprawiają, że stała się miejscem pierwszego wyboru mieszkańców całego Zagłębia Miedziowego. A właśnie na dobre relacje z lokalną społecznością stawia Cuprum Arena, podejmując wiele inicjatyw wraz z organizacjami pożytku publicznego, szkołami, instytucjami kultury i sportu oraz lokalnymi artystami i stowarzyszeniami.

Funkcjonalność i design Cuprum Arena dostosowywany jest do stale zmieniających się zachowań i oczekiwań klientów. Rzeczywistość zmienia się dzisiaj bardzo dynamicznie, a centra handlowe nowej generacji muszą kompleksowo zaspokajać zróżnicowane potrzeby konsumentów. 

– Podążając za trendami w branży, skupiamy się na całościowym podejściu, zarówno na poziomie tenant-mix, aranżacji komfortowych przestrzeni, jak i zastosowaniu nowych technologii, a więc na budowaniu pozytywnego customer experience – mówi Jakub Puchalski, Prezes Zarządu spółki odpowiedzialnej za zarządzaniem obiektem. – Dobrze wiemy, że swoją marką, wyglądem i panującą w nim atmosferą, centrum handlowe kształtuje zachowania klientów, a tym samym bierze aktywny udział w procesie sprzedaży, dlatego tak ważne jest, by zmiany w centrum były dobrze zaplanowane – dodaje.

Twarzowe reklamy? Tak! – to działa

– Właśnie ruszyliśmy z trzecią edycją castingu „Zostań twarzą Cuprum Arena” – mówi Aneta Powązka, manager ds. marketingu. – Jest to przedsięwzięcie, które cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród mieszkańców całego Regionu Zagłębia Miedziowego. W ubiegłym roku zgłosiło się do nas ponad 500 osób – w  tym roku liczymy na podwojenie tej liczby uczestników – dodaje.

Osoby wyłonione w castingu, nie tylko są bohaterami reklam Cuprum Arena i mogą oglądać siebie na wielkopowierzchniowych nośnikach, ale również jako Ambasadorzy galerii uczestniczą w licznych wydarzeniach organizowanych w ciągu roku.

– Głównym założeniem tego projektu jest stworzenie emocjonalnej więzi pomiędzy klientami Cuprum Arena a samym miejscem, które powinno być w pełni zintegrowane z życiem regionu i jego mieszkańców – mówi Aneta Powązka. – Zmieniamy postrzeganie centrum handlowego jako miejsca jedynie zakupowego i stajemy się bliżsi lokalnej społeczności.

Dobrze dopasowaną strategię marketingową oraz modernizację Cuprum Arena potwierdzają rosnące wyniki frekwencji w centrum oraz wzrost obrotów najemców.

Cuprum Arena jest wielofunkcyjnym centrum handlowo – rozrywkowym o powierzchni najmu 34 tys. mkw., w którym znajduje się ponad 130 lokali handlowo – rozrywkowych, w tym między innymi takie marki, jak: eobuwie.pl, Media Markt, CCC, Helios, Reserved, Guess, Medicine, Douglas, Sephora, operator spożywczy Lidl, a już niebawem do grona najemców dołączy TK Maxx.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl